תרבות ופנאי

הכוכב הבא

תרבות ופנאי30 ביולי 2020    5 דקות
0

יהל בוסקילה מירוחם, רק בת 12 וכבר זכתה בתחרות מיס יוניברס לילדים, הצטלמה לפרסומות ומשחקת בשתי סדרות  נוער בערוץ "ניק ג'וניור". זו הקטנה גדולה תהיה

הכוכב הבא
צילום: באדיבות ניק ג'וניור, נמרוד פלד

עוד גאווה מקומית תפציע השנה על מסך הטלוויזיה והפעם מדובר בכוכבת מסוג אחר. יהל בוסקילה מירוחם, רק בת 12 וכבר תככב בעונה החדשה של הסדרה "צוות הצלה" בערוץ "ניק ג'וניור" שתעלה ב"הוט "בהמשך השנה.

אם יש לכם ילדים, הם ודאי מכירים את הסדרה שזכתה בטקס פרסי האקדמיה בקטגוריה לגיל הרך. ממש בימים אלה, ולמרות הקורונה, מסיימת בוסקילה צילומים לעונה החדשה. בוסקילה היא מסוג "ילדי הפלא" שהיה ברור כבר מגיל מאוד קטן שנועדו לכוכבות. בוסקילה היא גם מאותם ילדים שמפגינים ביטחון עצמי ובגרות שלא היו מביישים כוכבי טלוויזיה עם ניסיון של שנים על המסך: "מגיל קטן הייתי אוהבת לדגמן לאמא שלי, הייתי עושה פוזות למצלמה", מספרת בוסקילה שעולה השנה לכיתה ז'. "חברה מהמשפחה החליטה שהיא רוצה לעשות לי בוק, צילמה אותי והעלתה את זה ל'פייסבוק'. מפה לשם,  פנו לאמא שלי מאיזו סדרה שהייתה אמורה להיות סדרה גדולה ומצליחה שאשתתף. ככה בעצם הכל התגלגל. לצערי,  בוטלו הצילומים אבל בכל מקרה מאותו בוק קטן השם שלי התחיל להתגלגל בתעשייה והתחלתי לעשות  צילומים לחברות ומותגים שונים, לפרסומות ועכשיו כאמור גם לסדרה ב'ניק ג'וניור'".

אפשר להגיד שבוסקילה סומנה כהבטחה גדולה כבר לפני שנתיים, כשהיתה בת 10 וכבר זכתה ב-2 תארים: Littlt Miss Universe 2018 ו-Best of the Best 2018: "התחרות הייתה ב-2 ערים בטורקיה, מקומות ממש יפים וכיפיים וחוויות ענקיות; הכרתי המון חברים מכל מיני ארצות, וזה מדהים. את גם לומדת שם המון דברים חדשים, את פוגשת מלא חברים שאת אפילו לא ידעת שהם באים לתחרות, ואת מכירה חברים חדשים מכל מיני ארצות שונות. התחרות היתה מרגשת וכיפית. כל הזמן היה צריך להחליף שמלות. ואת רואה כל אחת איך היא הולכת, וזה ממש מלחיץ, אבל בנוסף גם מרגש. כשזכיתי הרגשתי שירדה לי אבן מהלב. זה מיוחד, לא משהו שרואים כל יום".

ואיך הרגשת כשזכית ב-2 התארים?

"וואו, ממש התרגשתי, הייתי הכי מאושרת בעולם. התרגשתי מאוד, וזה היה ממש מרגש ומשמח, כי זה באמת משהו שמאוד רציתי, והגשמתי עוד חלום שממש רציתי".

בוסקילה מדגישה כי כבר מגיל קטן ידעה מה היא רוצה לעשות כשתהיה גדולה, ולכן גם שמחה מאוד שהחלום שלה התחיל להתגשם: "הזמינו אותי לאודישן ושמחתי כי זה משהו שתמיד ידעתי שאני ארצה לעשות. מאוד שמחתי שהתקבלתי, בטח לסדרה כזו ולתפקיד כזה שהוא גדול ומכובד". הסדרה כאמור היא "צוות הצלה" שמביאה את סיפורם של כמה גיבורים חמושים ברכבי ההצלה שלהם, במכשירי קשר ובמדיהם המיוחדים, אשר יוצאים לעונה חדשה ומסעירה עם תעלומות מפתיעות, מרדפים עוצרי נשימה וחקירות סבוכות באוויר וגם ביבשה. 'צוות הצלה' מביא למסך ערכים של דבקות במטרה, פתרון קונפליקטים, עבודה בשיתוף פעולה, פיקחות, יצירתיות והכי חשוב: שלכל בעיה יש פתרון, אם רק נהיה מספיק נחושים להצליח. הסדרה, המופקת על ידי "ענני סטודיוס", זכתה כאמור בטקס פרסי האקדמיה בקטגוריה לגיל הרך: "אנחנו כמה ילדים שמשחקים בסדרה, כל אחד הוא גיבור אחר. שוטרים, כבאים, פראמדיק ומפקד התחנה, בעצם יש שתי תחנות בסדרה. התפקיד שלי הוא של שוטרת קשוחה, דמות שדווקא רחוקה ממה שאני באמת". בוסקילה, גם בראיון מתגלה כאנרגטית, מלאת ביטחון ושמחת חיים, "אני בחיים הכי 'ליצנית', ויש תפקיד של השוטר השני שהוא המצחיק. אני משחקת את השוטרת הרצינית, והיה לי קשה להצטלם ולא לצחוק. גם קשה ללמוד טקסטים אבל אני יודעת שאם אתה רוצה משהו אתה צריך להתאמן. לא למדתי משחק ולמרות זאת אני מצליחה לשחק כמו כולם, וזה רק בגלל שאני מתאמנת ומתייחסת לזה ברצינות. התפקיד לא קשה לי, זה דווקא נחמד כי אני אוהבת לעשות דברים אחרים. יש בסדרה את תומר שרון שהוא מאוד מצחיק ואי אפשר לעמוד בפניו. כשאני עומדת ורואה אותו מצחיק, אני מחזיקה את עצמי".

בוסקילה יחד עם שאר השחקנים בצוות הצלה. צילום: באדיבות ניק ג'וניור

בוסקילה במקביל מצטלמת לסדרה נוספת, גם היא תחת החסות של "ניק ג'וניור" בשם "אגדות מרשמלו" שם היא משחקת בתפקיד ראשי. שתי הסדרות ישודרו לצופי ניק ג'וניור ב hot: "זו סדרה חדשה שם אני משחקת יחד עם טל מוסרי. אנחנו בעצם שתי הדמויות היחידות כי השאר הן דמויות מצוירות. בסדרה אני גם מדבבת שזה מגניב ועוד דבר חדש שאני לומדת לעשות. הצלחתי לדובב כבר בפעם הראשונה, וזה מאוד מרגש. כמובן שהכרתי את טל מוסרי לפני, וזה מאוד משמח ומרגש לשחק ולהצטלם עם אנשים שמבינים ומלמדים אותי לשחק, איך לשחק. הוא מאוד  עוזר לי על הסט בצילומים".

את רק בת 12, מה יהיה העתיד שלך?

"אני רואה את העתיד שלי כשחקנית וגם דוגמנית. אני מאוד מאושרת שהצלחתי כבר בגיל מאוד צעיר להגיע למקום מאוד גדול".

אגדות מרשמלו. צילום: טל מוסרי

 

 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה