תרבות ופנאי

"ביכורים"

תרבות ופנאי20 בינואר 2020    2 דקות
0

בעוד יומיים (23.01), יתקיים אירוע יוצא דופן באזור הנגב: כפר הנוער "ביכורים"- למצוינות באומנויות שבבית החינוך 'נופי הבשור', יפתח את שעריו לקהל הרחב לרגל אירוע חורף ייחודי בסימן 'מחוות'

"ביכורים"
צילום: מגמת תקשורת- נופי הבשור

במסגרת האירוע, תתקיים תערוכה מרהיבה של מגמת האומנות בכפר, שכלל יצירותיה הן מחווה לאומנים נודעים כמו: רותי הלביץ כהן, סמאח שחאדה, בועז נוי, תומר ספיר ועוד. מיד לאחר התערוכה, ימשיכו המשתתפים באירוע להופעה של ההרכבים השונים בכפר, שיבצעו מחוות לאומנים מוכרים כמו: עידן רייכל, Lana Del Rey, John Coltrane, רונה קינן, מתי כספי ועוד רבים וטובים.

אירוע החורף הוא אחד מיני אירועים רבים שמוביל כפר הנוער "ביכורים" ומאירים את אזור הדרום כולו. מי שמוביל את האירוע המדהים, אלו בני נוער צעירים וכשרוניים הלומדים בכפר הנוער "ביכורים", והכל בניצוחם של מנהלי המגמות- מיקי קידר ועמיקם קימלמן, המורים- ורד דקל, לוטם עזנר, בעז בן משה ואלירן קליסקי שיוביל את הערב.

עלמה גוב, תלמידת כיתה י"ב בכפר הנוער: "כל חניכי הכפר עבדו מאוד קשה כדי להביא להצלחתו של האירוע, ומטבע הדברים ההתרגשות בשיאה. השנה, בחרנו לעסוק במחוות, ולתת כבוד לאומנים מרשימים מתחומים שונים כך שנוצר גיוון יוצא דופן ברמה המוזיקלית והאומנותית. יש למה לחכות".

אירוע החורף של כפר הנוער פתוח לקהל הרחב, והוא יתקיים ביום חמישי, ב-23 בינואר בשעה 18:00 באולם "אשכול" במועצה האזורית אשכול, ההשתתפות בו היא ללא עלות.

טליה שנבל, מנהלת כפר הנוער: "'ביכורים' הינו כפר נוער חדשני וייחודי הממוקם במועצה האזורית אשכול, ומטרתו היא לטפח מצוינות בתחום האומנויות בקרב בני נוער בפריפריה. מאז הקמתו בשנת 2014 במועצה האזורית אשכול כחלק מבית החינוך 'נופי הבשור', הוא מהווה מרכז חינוך לאומנויות ברמה הגבוהה ביותר. תלמידי כיתות ט' עד י"ב הלומדים בכפר, לומדים לימודי אומנות ומוזיקה לצד לימודים לתעודת בגרות מלאה של משרד החינוך. הכפר פועל לטיפוח מצוינות בתרבות ופיתוח תרבות של מצוינות ובכך מעשיר את כל אזור הדרום, וחבל אשכול בפרט. הכפר מקדם שוויון הזדמנויות בפריפריה ומעניק במה ייחודית ליוצרים צעירים. אירוע החורף הוא אחד משלושה אירועים המתקיימים מדי שנה, אשר מאפשרים לקהל הרחב להנות ממוזיקה איכותית ומתערוכת אומנות יוצאת דופן, והכל פרי עבודתם הקשה של בני נוער מוכשרים בליווי מיטב המורים".

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה