תרבות ופנאי

גלים טובים בבני שמעון

תרבות ופנאי9 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

פסטיבל "גוד ווייבס" של המועצה האזורית משך אל צפון הנגב אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ

גלים טובים בבני שמעון
שילוב "בין תרבות מקומית, תיירות ותמיכה בעסקים המקומיים. פסטיבל "גוד ווייבס" | צילום: באדיבות מועצת בני שמעון

פסטיבל המוזיקה והתרבות של המועצה האזורית בני שמעון שהתקיים באחרונה בשיתוף משרד התרבות והספורט עשה זאת ובגדול; ל"שבע" נמסר, שאלפי אנשים מכל רחבי המדינה הגיעו לחגוג בשלל הופעות מוזיקליות יומיים של הופעות חיות: דיקלה במופע שקיעה מרהיב, ארקדי דוכין שאירח את מיכה שטרית, להקת "כנסיית השכל" ו"פול טראנק". כל מופע היה בעלות של עשרה שקלים בלבד לחוגג.

במסגרת הפסטיבל שנערך זו הפעם ה-2 באמפי שבקיבוץ שובל הוקם מתחם פוד טראקס גדול ומבשלות בירה מקומיות מהדרום. בין ההופעות החיצוניות זכו מבקריו ליהנות מביצועים נהדרים של ההרכבים המוזיקליים של נוער בני שמעון במופע החימום של הזמרת המקומית נטע עלימה, מופע קרקס מקומי מבית "קרקס נגב" ופסטיבל רחוב שכלל דוכני מזון ובסטות.

ראש המועצה ניר זמיר: "פסטיבל 'גוד וייבס' הביא אלינו לצפון הנגב אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ שנהנו ממוזיקה טובה, אוכל טוב ובירה מקומית. הפסטיבל הוא אחד מאירועי התרבות המשמעותיים והייחודיים שאנחנו מקיימים בבני שמעון, והוא משלב בין תרבות מקומית, תיירות ותמיכה בעסקים המקומיים. תודה לקרן סביון (מנהלת מחלקת התרבות) ולברית (מנהלת מרכז הצעירים) שעמלו והפיקו את האירוע הנהדר הזה".

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה