תרבות ופנאי

פסטיבל בתוך פסטיבל

תרבות ופנאי28 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

מאות מבלים בפסטיבל היין של צים אורבן ערד, שהתקיים בשבוע שעבר בעיצומו של "פסטיבל ערד" 

פסטיבל בתוך פסטיבל
צילום: אייבי לוקו אירועים

פסטיבל היין שהתקיים בצים אורבן ערד בערב חמישי שעבר, זכה להיענות רבה של מאות תושבי ערד והסביבה ושל אורחים ששהו בעיר לרגל "פסטיבל ערד" וזכו ליהנות מהאירוע המשמח במתחם הקניות המעוצב והמעודכן.

פסטיבל היין הופק כדי לתת מענה לקהילה ההולכת והגדלה של חובבי הבילוי האנין באמצעות שיתופי-פעולה עם היקבים המובילים בארץ, עם יקבי בוטיק ועם מותגים חדשים.

מאות באי הפסטיבל שילמו 30 שקלים בלבד וקיבלו גביעי יין, אותם הם הוזמנו למלא בטעימות מכל סוגי היין ללא הגבלה. בנוסף, הוצעו להם דוכני אוכל מגוונים של גבינות, מאפים, מתאבנים, בשרים ועוד. את הערב ליווה הרכב המוזיקלי "קארט בלאנש" שתרם את חלקו לאווירה המשוחררת של סוף הקיץ עם ביצועים מצויינים לקלאסיקות רוק משובחות.

צילום: אייבי לוקו אירועים

 

פסטיבל היין היווה המשך לפסטיבל הבירה שהתקיים בצים אורבן לפני כחודשיים כדי לתת מענה לקהל המבוגר הצמא לבילוי איכותי בערד, מעבר לפעילויות המיועדות לכל המשפחה המתקיימות במתחם כבדרך שגרה, לסדנאות היצירה והמיזמים לקידום איכות הסביבה, לתרבות והעשייה למען הקהילה.

בין המבלים בפסטיבל נראו ראש עיריית ערד ניסן בן-חמו והמשנה לראש העיר פלורי שטרלינג, שהגיעו ליהנות ולפרגן לאורלי שנהר מנהלת שיווק הנכסים של החברה, ליריב פז מנהל צים אורבן ערד ולנטלי פלד סקורניק מנהלת השיווק.

הערב חשף בפני הבאים את מתחם הקניות והבילוי שמחזק את מעמדו תחת השם והלוגו "צים אורבן ערד" ומקדם תוך שיתוף-פעולה עם רשתות מובילות כמו "מקדונלדס" שפתחה לאחרונה סניף חדש במתחם.

צילום: אייבי לוקו אירועים

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת
0

יום המעשים הטובים במתחם הקטר

תרבות ופנאי21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה