תרבות ופנאי

היהודים באים עם פול טראנק

תרבות ופנאי13 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

להקת "היהודים" היא בלי צל של ספק אחת מלהקות הרוק הגדולות אי פעם בישראל. כזו שהביאה לרוק הישראלי סאונד וקצב שלא שמענו, להקת הרוק שנשמעת הכי חו"ל בישראל. עכשיו היא מביאה את הסאונד הזה לפורום, עם פול טראנק, בט"ו באב

היהודים באים עם פול טראנק
היהודים | צילום: בן מזרחי

היהודים היא אחת הדוגמאות לאותן להקות שהצליחו לפרוץ את גבולות הרדיו, רק דרך הקהל וההופעות. מי שהתחילו בהופעות קטנות, מול עשרות בודדות של מעריצים, הפכו לתופעה עם קהל מגוון שכולל את כל מגוון הגילאים.

במשך השנים מיצבה הלהקה את מעמדה בצמרת המוזיקה הישראלית עם 5 אלבומי אולפן ו-2 אלבומי הופעה חיה שהגיעו למעמד זהב ופלטינה, עם שלל הופעות בפסטיבלים בארץ ובחו"ל. שירי הלהקה הפכו לחלק בלתי נפרד וחשוב בפסקול המוזיקה הישראלית, ביניהם: הזמן שלך, הימים שלנו, אם כבר, לא קל, אלה, אצלך בעולם, מחפש תשובה, סמי, חופשי, מלחמה שקטה, עוד ארון אחד, גניבה, אין לך מקום, שחק אותה, זוג יונים, I guess it's for you ועוד הרבה. אבל מעל הכל, היהודים ידועים בשואו שלהם על הבמה. רוקנרול אמיתי, עם אנרגיות גבוהות וכמובן עם אורית שחף שחורכת את הבמה בלוק ובקול העצום.

בהופעה המיוחדת ב"פורום לייב", הלהקה תארח את פול טראנק, להקה שפרצה השנה בכל הכוח. הלהקה שהביאה את תופעת הבלוזרחית, הפכה לסנסציה ולשם הגדול הבא בתעשייה, ועם האנרגיות שלהם, הם מתלבשים בול על הבמה של היהודים.

פורום לייב, 17.8, 21:00.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת
0

יום המעשים הטובים במתחם הקטר

תרבות ופנאי21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה