תרבות ופנאי

יום אהבה עם ארקדי

תרבות ופנאי6 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

בשבוע הבא יציינו ברחבי ישראל את יום האהבה העברי, ט"ו באב ומי מתאים יותר מארקדי דוכין ליום המיוחד?!

יום אהבה עם ארקדי
צילום: אבשלום לוי

גם בפורום לייב החליטו לחגוג את יום האהבה, אבל שם הלכו על חגיגות קצת אחרות, עם הופעה מיוחדת של ארקדי דוכין. מדובר במופע פסנתר שמורכב כולו משירי אהבה של דוכין. אבל דוכין לא יגיע לבד ויארח על הבמה אורח לא צפוי, יוצר שלא היינו מצפים לראות יחד על במה אחת יחד איתו, הזמר והיוצר, אחד מסמלי המוזיקה המזרחית בישראל, עופר לוי.

החיבור בין השניים אגב, התחיל כשדוכין כתב ללוי את השיר רוח ים, עכשיו השניים מתאחדים למופע מיוחד, על הבמה, בו שני העולמות נפגשים. מופע פסנתר, אנרגטי, רומנטי ומרגש, המשלב להיטים מהרפרטואר העשיר של דוכין, אחד האמנים המרתקים של ישראל. במופע כמובן נכללים הלהיטים הגדולים מתחילת דרכו עם "החברים של נטאשה", דרך כל אלבומי הסולו האהובים עם השירים שנוגעים בלב של כולנו. הכל בעיבודים חדשים למופע המשותף.

בין השאר נשמע את "היא לא דומה", "חדר משלי", "אוהבת לא אוהבת", " מרוב אהבתי", "טמבל" , "עוד נגיעה" "נאמר כבר הכל" ועוד להיטים רבים כשכמובן לוי מביא את הלהיטים הגדולים שלא, בעיבודים מיוחדים לפסנתר ובשילוב בין השניים.

פורום לייב. 14.8, 21:00.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

שיר לעמית

דור שמר, זמרת יוצרת, בסינגל חדש בהקדשה לעמית כהן הי"ד שנרצח במסיבת הנובה

תרבות ופנאי6 במרץ 2024    דקה אחת
0

חודש האישה ב FRIENDS

FRIENDS, רשת מועדוני תרבות ישראלית, בשיתוף נעמת מבית ההסתדרות, יקיימו החוד סדרת מופעים חגיגיים לרגל חודש האישה הבין-לאומי

תרבות ופנאי4 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה