תרבות ופנאי

פרסום ראשון: בית הקולנוע במתחם 'מבנה' בבאר שבע, נסגר

תרבות ופנאי3 ביוני 2019    2 דקות
4

עובדי בית הקולנוע HOT CINEMA, שעדיין נקרא בפי רבים כ"גלובוס מקס" באר שבע, פוטרו. בשבוע הבא צפויה להתקיים הקרנת הסרט האחרונה. עובד המקום: "הכתובת הייתה על הקיר"

פרסום ראשון: בית הקולנוע במתחם 'מבנה' בבאר שבע, נסגר
גלובוס מקס באר שבע. עצוב | צילום: פרטי

קולנוע נוסף נסגר בבאר שבע: לפני כשנה וחצי רכשה חברת אלקו מדיה (HOT CINEMA) את רשת גלובוס מקס, זאת לאחר שהאחרונה הכריזה על פשיטת רגל ונמצאה בהקפאת הליכים. לפני כארבעה חודשים, הודיעה החברה, כי במסגרת שיתוף פעולה אסטרטגי בין קניון עזריאלי הנגב לאלקו מדיה, יפתח בית קולנוע חדש בקניון, במקומו של זה הנוכחי במתחם "מבנה". הערכה היא שהקולנוע החדש יקום בעוד כשנתיים.

אלא של"שבע" נודע, כי הרבה לפני שהקולנוע החדש יחל לפעול, עובדי HOT CINEMA יצטרכו לחפש להם עבודה חדשה. לפי גורמים בבית הקולנוע, העובדים בסניף "מבנה" קיבלו לאחרונה מכתבי פיטורים בהם נכתב: "הנני להודיעך כי בחודש יוני 2019 עתיד להיסגר סניף בית הקולנוע הוט סינמה בעיר באר שבע". לפי אותם גורמים, בשבוע הבא תיערך הקרנת הסרט האחרון של בית הקולנוע, לאחריו, העובדים האחרונים "יסייעו בקיפולים אחרונים". יש לציין כי נכון לעכשיו, סגירת הוט סינמה מותירה את יס פלאנט כבית הקולנוע היחיד בעיר.

"עצוב מאוד לראות את מה שקורה פה", סיפר עובד במקום. "אבל מהרגע שגלובוס מקס פשטו את הרגל ועד שהוט סינמה רכשו אותנו, הכתובת הייתה על הקיר. ההתנהלות והיחס היו בהתאם וברגע שלא משפצים, מטפלים והאולמות מוזנחים, זה היה רק עניין של זמן. באר שבע מפסידה עוד מקום בילוי שסיפק לתושבי באר שבע והסביבה אינספור חוויות וזיכרונות".

תגובת חברת אלקו מדיה ואנטרטיינמט: "בחודש נובמבר 2017 רכשה חברת אלקו מדיה ואינטרנטיינמט את רשת גלובוס מקס ונכסיה הכוללים שניים עשר בתי קולנוע בתהליך הקפאת הליכים. מאז פועלת חברת אלקו מדיה ואנטרטינמנט לשמר ולהרחיב את נכסיה של רשת HOT Cinema. לאחרונה חתמה הרשת על הסכמים אסטרטגיים אשר מטרתם לחזק את הרשת ולמנף אותה: הסכם שיתוף הפעולה עם חברת הוט והסכם להקמת בתי קולנוע חדשים עם קניוני עזריאלי. במסגרת ההסכם עם עזריאלי צפוי להיפתח בעתיד מתחם בתי קולנוע חדש בבאר שבע שיאפשר לתושבי העיר והסביבה וליהנות מחווית צפייה מהמתקדמות ביותר ומתחם אשר יאפשר ליהנות ממגוון פעילויות נוספות. חברת אלקו מדיה ואנטרטינמנט, מביאה את חוויית הבידור ללקוחותיה בכל רחבי הארץ ותמשיך לפעול כך".

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • גלית

    ממש כואב מיקומו היה מעולה והביא עוד מקום פרנסה לאנשיו עירנו היה ממש נוח ומכייפוש שם חבל……חבל….

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איך לא אם כל שבוע נפתח קניון חדש

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חבל מאוד שסגרו את גלובוס מקס

  • כנרת
    ממש מבאס

    חבל… 🙁