תרבות ופנאי

דור העתיד של התיאטרון

תרבות ופנאי16 באפריל 2019    דקה אחת
0

תלמידי מרכז המצוינות לתיאטרון של "מצוינגב" השתתפו בערב הפקות

דור העתיד של התיאטרון
"מרשים ומרגש". ערב ההפקות | צילום: מעיין קאופמן

עשרות תלמידי מרכז המצוינות בתיאטרון של "מצוינגב", תוכנית שמקדמים המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל והרשות לפיתוח הנגב, השתתפו באחרונה, בערב הפקות בנושא "אחדות וייחודיות", שהתקיים ב"גודמן" בית הספר למשחק של תיאטרון באר שבע.

ל"שבע" נמסר, שבין עשרות המשתתפים היו תלמידי בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים "אוצר חיים בנות", "מוריה", "אפיקים בנגב", "יחדיו" ו"יובלים". לאחר שנה של עבודה יצירתית, מעמיקה ומאומצת, העלו התלמידים במהלך הערב, הפקות והצגות, שעסקו בקבלת השונה, שוויון ואחדות. התלמידים הנרגשים שמחו להציג בפני הקהל הרב, שכלל בני משפחה ותלמידים, את התוצרים של עבודתם לאורך שנת הלימודים, והודו בתום הערב, למשפחותיהם ולשותפים לדרך על התמיכה לאורך השנה.

הילה פז, מנהלת המחלקה החינוכית ומרכז המצוינות בתיאטרון: "במסגרת 'מצוינגב', העוסקת בקידום ערכי המצוינות וההצטיינות, עברו התלמידים לאורך שנת הלימודים, תהליך למידה משמעותי, שבו למדו על אחדות וייחודיות בראי התיאטרון, יחד עם כלים תיאטרליים נוספים, הנלמדים כחלק מקבוצת העמקה. אנו מודים לכל השותפים לדרך: עיריית באר שבע והיחידה למצוינות, 'גודמן' בית הספר למשחק בנגב, תיאטרון באר שבע ותוכנית 'מצוינגב' של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל והרשות לפיתוח הנגב. ערב ההפקות היה מרשים ומרגש, ואנחנו נמשיך לקדם את תחום התיאטרון בנגב להישגים מרשימים נוספים".

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה