תרבות ופנאי

מאסטר הקפוארה של ישראל מגיע לבירת הנגב

תרבות ופנאי11 בפברואר 2019    דקה אחת
0

קוגומלו, מאסטר הקפוארה של ישראל, מגיע ל'ישפרו פלאנט' באר שבע, למופע מיוחד. היי, גם הכניסה חופשית!

מאסטר הקפוארה של ישראל מגיע לבירת הנגב
קוגומלו בישפרו פלאנט | צילום: אילן בשור

מתחם 'ישפרו פלאנט' מזמין את ילדי באר שבע והסביבה ליהנות ממופע קפוארה מיוחד של מאסטר הקפוארה בישראל, לביא קגן, עם המופע 'קוגומלו', שיתקיים ביום חמישי (14.02) בשעה 17:00, במסגרת פעילויות סוף השבוע המתוכננות במתחם.

המופע של קוגומלו הינו מופע קפוארה, המותאם לגיל הרך. לצד ההומור והכריזמה של כוכב הילדים, 'קוגומלו' המופע מציע ערך מוסף לקהל המשתתפים. 'קוגומלו' תמיד קשוב, מנסה לפתור בעיות, יוצר מוזיקה שגורמת לילדים לנוע ולזוז בדיוק כמו כוח הקפוארה.

במהלך המופע 'קוגוגמלו' עומד על הראש, מגיע ממקום למקום, תוך כדי קפיצות וגלגלונים. הוא מצחיק, אך מעט מבולבל אבל אף פעם לא מוותר. לא לעצמו ולא לאחרים. עיקר אמונתו היא כי בעזרת כוח הקפוארה ניתן לשנות את העולם.

השם קוגומלו הינו מעולם הקפוארה. בקפוארה כל תלמיד שמוכיח השקעה והתמדה מקבל כינוי אשר מלווה אותו כל חייו.

המופע של 'קוגומלו' הוא חלק מרצף אירועים אשר תוכננו מראש לחודש פברואר ב'ישפרו פלאנט' באר שבע במסגרת מועדון הילדים המתפתח.

בנוסף, בתאריך 16.02, בשעה 12:00, יתקיים המופע 'מעיין השמחה' של כוכבת הילדים מעיין זמיר. במופע מגלמת מעיין ילדה חכמה מתוקה אוהבת ומצחיקה עם לב ענק ומלא שמחת חיים. במופע מזמינה מעיין את הילדים לצאת יחד למסע מקורי ואיכותי מלא בערכים, רגשות, קסם, אהבה, צחוק ושמחה.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה