עסקים וכלכלה

העונה החדשה של בן אבו חינה

עסקים וכלכלה12 באפריל 2022    דקה אחת
0

נוי בן אבו, הבעלים של "בן אבו חינה" כבר מוכנה לעונת האירועים שמתחילה אוטוטו וממשיכה לחדש ולהביא את מרוקו לדרום

העונה החדשה של בן אבו חינה

עונת האירועים עוד רגע פה. ונוי בן אבו מ"בן אבו חינה" לא מפסיקה לעבוד ולהפתיע. השבוע, צילמה בן אבו קולקציה חדשה מפוצצת בסטייל. לרוב, אנחנו רגילים לראות את בן אבו מאחורי הקלעים, אבל הפעם, היא החליטה לצעוד אל הפרונט, ולדגמן את אחד הדגמים מהקולקציה החדשה. בן אבו גרפה אינספור תגובות על החדשנות והסטייל שאתם הולכים לראות בעונת האירועים הקרובה.

בן אבו, שבגיל 23 החליטה שהיא פותחת את העסק הביאה את ההיבה המסורתית לקדמת הבמה:  "התחלתי מרעיון כללי יותר, ראיתי צורך קיים", היא מסבירה. “אני באה מבית מאוד מרוקאי. המוזיקה המרוקאית הייתה מה ששמענו בבית בסלון בכל שישי. ראיתי שכל החינות המסורתיות חסרות קצת תעוזה, בעיקר בכל מה שקשור בתלבושות. התחלתי מרעיון כללי שאעשה תלבושות קצת יותר נועזות לחינות. חיפשתי בדים, בדקתי עלויות וככל שנחשפתי יותר לעולם הזה, הבנתי שזו עסקת חבילה".

בן אבו כאמור החליטה שהיא לוקחת את כל התרבות המרוקאית שהיא ספגה בבית ונותנת לה חיים באירועי חינות אותנטיים. בחמש השנים האחרונות בן אבו חינה היא חברת הפקות החינות הגדולה והחדשנית ביותר באזור הדרום בכלל. היומן שלה מלא חודשים קדימה ובכל שנה היא מייצרת קולקציה חדשה החל מבגדים ועד תפאורה אותנטית היישר ממרוקו. בן אבו מחדשת בכל שנה את התפאורה , כל אירוע לא דומה לקודמו , התלבושות מלאות סטייל ואותנטיות והחברה מפיקה אירועי חינה יוקרתיים בכל הארץ .

052-9563559 בן אבו חינה

 

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה