עסקים וכלכלה

MISSGUIDED נחת בסינמה סיטי באר שבע

עסקים וכלכלה8 ביולי 2020    3 דקות
1

MISSGUIDED, המותג הבינלאומי המוביל הגיע לישראל. חיים סקאל, הזכיין של הסניפים בישראל בוחר להשיק את החנות הראשונה דווקא בבירת הנגב

MISSGUIDED נחת בסינמה סיטי באר שבע
צילום: באדיבות מיסגיידד

אם רציתם עוד חותמת לעובדה שבאר שבע הלכה צעד קדימה גם מבחינת אופנה, השבוע הגיעה הבשורה שהמותג הבריטי הבינלאומי MISSGUIDED שכבש כבר את כל העולם, מגיע לישראל, והחנות הראשונה תושק בבאר שבע. אין ספק שמדובר בבשורה של ממש שמותג יוקרתי ומצליח כמו MISSGUIDED  מגיע למתחם הסינמה סיטי בבאר שבע.

MISSGUIDED היא רשת אופנה בינלאומית שנולדה ברשתות החברתיות, משווקת ומוכרת בעיקר בחנויות אונליין בכ-150 מדינות בעולם. עם הזמן הפך המותג לשם נרדף לאופנה חדשה, למותג חי, צעיר, בועט, "גלאמי" ומלא בסטייל המציע קולקציות של בגדים, שמלות, אביזרים כולל נעליים ותיקים, וכן מוצרי ביוטי איכותיים. מותג שעוד לא נראה כמותו, מותג מעז ונועז.

את המותג מביא לישראל חיים סקאל, יו"ר סקאל הולדינגס, שיודע דבר או שניים על הכנסת מותגים פורצי דרך כפי שכבר עשה לא פעם בישראל. בשנים האחרונות סקאל הפנה לא מעט תשומת לב לעשייה החברתית, כיו"ר עמותת לב אוהב שפועלת למען נזקקים: "העשייה החברתית מאוד חשובה לי, ובקרוב ניכנס, בשיתוף פעולה של העמותה ושל ראש העירייה רוביק דנילוביץ' לפעילות בשכונות עם חתך סוציו אקונומי נמוך יותר גם בבאר שבע. הפעילות החברתית מאוד חשובה לי, ולכן שיתוף הפעולה עם מותג MISSGUIDED הוא טבעי. די שנראה את ההתגייסות של המותג לסיוע הומניטרי שעשו לאחרונה בתימן. זה אחד מערכי החברה שמאוד מתאימים לערכים שלנו".

ייחודו והמובילות של מותג MISSGUIDED הוא בפעילותו הדיגיטלית ובקשר הבלתי אמצעי ברשתות החברתיות. המותג בנה פלטפורמה העוקבת אחרי משפיעניות ופשניסטיות מכל העולם, מנתח את הפוסטים שלהן ואת תגובות העוקבים לבגדים שהן לובשות, ומשם לוקח השראה לבניית דגמים וקולקציות עדכניות, אופנתיות ועכשוויות: "המותג למעשה הוא המותג הכי צעיר ועדכני שיש. אנחנו מנתחים בזמן אמת את הסטייל של מובילות דעת קהל, יודעים להתאים ולהבין בדיוק את הקו ולהביא אותו מיד לביצוע", אומר סקאל.

המודל התפעולי הייחודי של מותג MISSGUIDED עם זמן תגובה מהיר של שבועיים בלבד בין ניתוח הנתונים הדיגיטליים העולמיים ותרגומם לדגמים מדויקים ועדכניים במדפי המכירות, מעמיד את המותג בשורה הראשונה במובילות אופנתיות. מהיום גם הקהל בישראל שעוקב מרחוק אחרי אושיות האופנה הבינלאומיות, יוכל לרכוש קולקציות בהשראתן, עם הטרנדים, הצבעים וההדפסים הכי חמים באופנה. כאן ועכשיו. בכל שבוע 1,000 פריטים חדשים מתווספים לקולקציות.

"הייחודיות שלנו היא השילוב בין האונליין לחנות הפיזית. יש לנו מספר אינסופי של פריטים באון ליין שמתחלפים בתדירות מהירה. לצד זה, אנחנו פותחים את החנות הפיזית, במתחם הסינמה סיטי שגם הוא הפך להיות פורץ דרך ומוביל ומביא בשורה לבאר שבע. לצד הזאפה שנפתח ובתי הקולנוע של הסינמה סיטי יהיה המותג הבינלאומי שלנו".

ובכל זאת, לעשות השקה של מותג בינלאומי בבאר שבע זו אמירה…

"כמו שאמרתי, גם בעלי המותג הבינלאומי וגם אנחנו מאמינים מאוד בשינוי חברתי, בקידום הפריפריה. חשבנו שזה יהיה צעד נכון להשיק את החנות בבאר שבע שהיא בעצמה פורצת דרך ומביאה לשינוי. מעבר לזה, כשביקרתי במתחם יחד עם יגאל דמרי, הבנתי את העוצמות והחדשנות שמביא המתחם ולצד בתי הקולנוע המתקדמים, הזאפה שנפתח במתחם אנחנו מביאים גם את MISSGUIDED, מותג בינלאומי צעיר וחדשני למתחם".

ומה לגבי המחירים? אז ב-MISSGUIDED מבטיחים שהמחירים יהיו אטרקטיביים ונגישים לכל כיס. מחירים כאלה מאפשרים לכל אחד ואחת לרכוש פריטי לבוש ואביזרי אופנה איכותיים ומהקולקציות הכי חמות בעולם. ואת כל הטוב הזה תמצאו רק ברשת MISSGUIDED. ב-5 השנים האחרונות הרשת החלה לפתוח גם חנויות פיזיות, ובישראל ניתן יהיה לרכוש את הקולקציות בשתי האפשרויות. לרכישה מהאתר www.missguided.co.il או בחנויות.

כיאה למותג שמתגאה בקו צעיר ועדכני, נבחרה להיות פרזנטורית של הקמפיין בישראל טיילור מלכוב, כוכבת אינסטגרם ומובילת דעת קהל, דוגמנית, זמרת ושחקנית.

 

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת
0

הושק ביה"ס לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש

TCB - SCHOOL OF DESIGN, בית הספר לעיצוב של המכללה הטכנולוגית, החל באחרונה לפעול בסימן 70 שנות פעילות שמציינת המכללה בבאר שבע

עסקים וכלכלה3 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה

  • יפה

    Wow ❤️💫