עסקים וכלכלה

לופז בסופרבול

עסקים וכלכלה2 בפברואר 2020    2 דקות
0

הזמרת תופיע באירוע הספורט הגדול של השנה בארצות הברית עם קולקציה בהשראתה של המותג האופנתי Guess

לופז בסופרבול
צילום: יח"צ חו"ל

הסופרבול Super Bowl הוא משחק ההכרעה של אליפות ליגת הפוטבול האמריקאית אשר נערך מדי שנה בכל יום א' הראשון של חודש פברואר, כלומר ביום ראשון הקרוב. כבר שנים שהמשחק הוא חגיגה לאומית, ה-אירוע ה-חשוב וה-מדובר ביותר ביבשת בפרט ובעולם בכלל. מעבר למשחק, זהו אירוע מוסיקלי חשוב, בהשתתפות אמנים מפורסמים מהמובילים בתחום, המופיעים בטרום המשחק ובמחציתו.

הופעה במחצית המשחק נחשבת לכבוד הגדול ביותר שכל אמן שואף להגיע. היו אלה ג'סטין טימברלייק, ביונסה, ברונו מארס בעבר, כאשר השנה תהיינה אלו ג'ניפר לופז ושאקירה. רק לסבר את האוזן, מדובר בכבוד בלבד, ועבור ההופעה הן אינן מקבלות תשלום. מדובר באחד המופעים היותר מושקעים לו כולם מצפים.

ג'ניפר לופז משמשת מזה כמה עונות הפרזנטורית של המותג Guess, לכבוד האירוע משיקת קולקציה מיוחדת אותה היא תלבש במהלך ההופעה.

ג'ניפר מחוברת מזה שנים בקשרים חברתיים הודוקים עם הבעלים של Guess, פול מרציאנו, ומרגישה חיבור אישי לערכי המותג אשר פונה למנעד רחב של אוכלוסיות, לנשים, גברים, וילדים ובכל הגילאים. כך גם המוסיקה של ג'ניפר שחוצה מגדרים וגיל ונוגעת בכל האנשים באשר הם. השירים והקולקציה הם אל-זמניים. ג'ניפר מתחברת גם לאג'נדה הירוקה של Guess, המקפידה על פחות שטיפות שמזהמות אוקיינוסים, פיתוח סיב מיוחד מבקבוקים ממוחזרים שאינו מכיל מיקרו סיבים שהם הגורם המזהם ביותר בתהליך, עמיד וקל לטיפול וידידותי לסביבה.

מיד לאחר משחקי הסופר בול, כבר ביום שני הקרוב ה-3.2.20 בבוקר, תושק בחנות הדגל של המותג הקולקציה המיוחדת בהשראתה של הסופר כוכבת, ותימכר במהלך 3 השבועות מסיום המשחק. ההשקה היא עולמית ותושק בכל חנויות המותג בכל העולם.

מה בקולקציה המיוחדת של לופז?

מעבר לקולקציה השוטפת של Guess הכוללת מגוון רחב של ג'ינסים, קולקציית עור מיוחדת שכל פריט בה הוא הצהרה אופנתית, מעילים, מכנסיים שמלות, תיקים, נעליים ואביזרים, הקולקציה של הסופרבול היא מיקס אקלקטי בעיצובה של ג'ניפר. קולקציה אופנתית וסקסית, עם כוח והעצמה נשית, קולקציה שלא מתחנפת ולא מפחדת להתריס. צבעונית ואורבנית המתכתבת עם ערכי המותג. שמלות, טופים מכנסים ועוד.

שמלות מקסי פרחוניות, אדומות, צבעוניות וסקסיות, שמלות מקסי בגזרת חולצה רחבה, חצאיות מקסי מודפסות עם שסעים גבוהים, שמלות מיני צמודות מג'ינס, שמלות מיני פרחוניות, חליפות מכנסיים במספר גזרות, צמודות וסקסיות, מכנסיים קצרים, מכנסי ג'ינס, חולצות בטן סקסיות עם וולנים, ושפע של אביזרים משלימים כמו נעלי עקב סטילטו, סנדלי עקב פתוחים מאחור, ותיקי ערב מגוונים. בנוסף הקולקציה מכילה גם פרטי הלבשה תחתונה בגזרות פוש-אפ וברזילאי.

כולן חולמות להראות כמו ג'ניפר לופז, עכשיו הן גם יכולות.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה