עסקים וכלכלה

הטבעות של קאשי

עסקים וכלכלה29 בינואר 2020    2 דקות
0

ברוכים הבאים ל-will you marry me  - ההשקה של קולקציית טבעות האירוסין החדשה של עודד קאשי

הטבעות של קאשי
צילום: רחלי פרידמן

קולקציה רחבה זו מיועדות במיוחד להצעות נישואין ומורכבת מטבעות שמותאמות לכלות צעירות ועד לטבעות המיועדות לנשים בשלות המחדשות את נדרי הנישואין עם בני זוגם לאחר מספר שנות נישואין.

כשם שהאופנה משנות ה-50 וה-60 של הצעת נישואין על ידי כריעת ברך והגשת בקשת הצעת הנישואין תוך כדי מתן טבעת יהלום פשטה אצל הצעירים, כך גם זוגות מבוגרים ובשלים רוצים לחוות שוב ואולי גם בפעם הראשונה את אותה החוויה.

צילום: רחלי פרידמן

 

הקולקציה של עודד קאשי בנויה לתת מענה להעדפות והיכולות של הזוגות הצעירים וכמובן גם להעדפות והיכולות של הזוגות הוותיקים; מכיוון שטבעת האירוסין היא פעמים רבות התכשיט הראשון אותו רוכש גבר צעיר לבחירת ליבו, החלטנו להרחיב את הקולקציה ולהוסיף לה מגוון של טבעות המותאמות לכיס ולהעדפות העיצוביות של הזוגות הצעירים. קולקציית הטבעות של הצעירים מתכתבת בהצלחה עם הקולקציה היוקרתית שלנו כמו גם שהצלחנו לבנות אותה ברמות מחיר שמתאימות לרמות המחיר בהן הצעירים רוכשים את טבעת האירוסין שלהם וכל זאת מבלי לוותר על האיכות חסרת הפשרות שבה אנו בונים את כל היצירות שלנו.

צילום: רחלי פרידמן

 

כל אחת מהטבעות עוצבה מראש בהתאם ובפרופורציה לגודל היהלום שייכנס בהן; וזאת בשונה מקולקציות אחרות בהן משתמשים באותה קולקציה תוך שינוי גודל האבן בלבד. "אצלנו, תכנון הטבעת ועיצובה נעשים מראש בהתאם לגודל ולצורת חיתוכה של האבן הספציפית שתעטר אותה. גם לזוגות שכבר רכשו יהלום לא אבדה תקוותם והם יכולים להביא אותו אלינו ונשמח לבנות להם טבעת מהקולקציה שלנו. חשוב לציין כי כאשר רוכשים אצלנו הטבעת מותאמת בצורה אופטימלית לגודל האבן, גודל האצבע, מבנה כף היד והעדפותיה האישיות של העונדת, וזאת לאחר בחירת המודל בפגישה אישית עם המעצב".

צילום: רחלי פרידמן

עודד קאשי, תכשיטנות ושעוני יוקרה, כיכר המדינה, ה' באייר 28, תל אביב
אינסטגרם: @odedkashi
פייסבוק: Oded Kashi Elite Jewelry and Watches

 

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה