עסקים וכלכלה

רשת השיווק "סאלח דבאח ובניו" מגיעה לנגב

עסקים וכלכלה18 בדצמבר 2019    דקה אחת
1

היא תעסיק כ-600 עובדים, שייקלטו ביריד תעסוקה בתחילת ינואר הקרוב

רשת השיווק "סאלח דבאח ובניו" מגיעה לנגב
צילום: יח"צ

"סאלח דבאח ובניו", רשת השיווק המפעילה 3 סניפים בצפון הארץ (דיר אל אסד, עין המפרץ ומגדל טבריה) תפתח בתחילת השנה הלועזית הבאה את הסניף הרביעי שלה בבאר שבע בירת הנגב, זאת בהשקעה של כ-30 מיליון שקלים.

הרשת תקלוט לשורותיה כ-600 עובדים, ביריד תעסוקה שיתקיים ב-2.1.2020 בשיתוף העירייה ושירות התעסוקה, בו יוכלו כל המועמדים מהסביבה הקרובה להגיע, להתרשם ולהירשם לתפקידים שונים. העובדים יועסקו ב"סאלח דבאח ובניו" בתפקידים שונים, בהם סגנים וסגניות מנהל, אחראי מחלקות, מחסנאים, קצבים, עובדים במחלקות שירות, מעדנייה, בית מאפה וקופאיות.

לדברי בלה חריטונסקי (מנהלת משאבי אנוש ברשת), "קליטת העובדים מתיישבת עם ה-DNA של 'סאלח דבאח ובניו', להוות מקום לקריירה לבעלי תפקידים מקצועיים בעולם הקמעונות, ולתת הזדמנות תעסוקתית לסטודנטים לעבוד במשמרות. בנוסף, אנחנו רואים בשילוב אנשים בעלי מוגבלויות בעבודה, כפי שקיים אצלנו בסניפים, כאחריות חברתית, ותרומתם לחברה לא תסולא בפז".

את סניפי רשת "סאלח דבאח ובניו" פוקדים מדי יום כ-10,000 איש בממוצע. הרשת שואפת לספק ללקוחותיה חוויית קנייה ושירות בסטנדרטים בינלאומיים, ולשם כך השקיעה משאבים רבים בכל אחד מסניפיה. למבקרים במקום תמיד צפויה חוויית קנייה אחרת מהמקובל בארץ, כשגם המעברים רחבים, שטחי הבשר נקיים ומסודרים, ומצויה בהם רק התוצרת האיכותית ביותר, שורת קופות, שירותים מיוחדים לבעלי מוגבלויות ועוד.

מחכים לראותכם ביריד תעסוקה ובסניף.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • איציק
    תגובה

    בשעה טובה ובהצלחה גדולה