עסקים וכלכלה

מותאם אישית, סביבתי עם נגיעות של פעם: סיכום העשור בעולם עיצוב הבית

עסקים וכלכלה10 בדצמבר 2019    4 דקות
0

יש גם סייל סופשנה במתחם דיזיין פלוס באר שבע

מותאם אישית, סביבתי עם נגיעות של פעם: סיכום העשור בעולם עיצוב הבית
מדפים פתוחים. להשיג במטבחי זיו בדיזיין פלוס בש | צילום: יח"צ

שנת 2019 עוד רגע מסתיימת ואיתה גם העשור הנוכחי, שכמו כל עשור ניחן במאפיינים ייחודיים בתחום עיצוב הבית, מאפיינים שיגרמו לנו להסתכל יום אחד אחורה ולהגיד "זה כל כך 2010".  אז מה היו הטרנדים הבולטים בעולם עיצוב הבית בעשור שחלף ואיזה מהם ימשיכו איתנו גם לעשור הבא? וגם: סייל סוף השנה בדיזיין פלוס באר שבע בו תוכלו להתחדש במוצרי עיצוב הבית בעד 50% הנחה.

עיצוב בהתאמה אישית: בשוק גלובלי בו הטכנולוגיה כל כך נגישה, עיצוב טוב זמין כעת כמעט לכולם בכל זמן נתון. בעשור שחלף צרכנים הבינו כי הם צריכים משהו ייחודי כדי לבדל את עצמם, וראו משמעות אמיתית ברכישות מיוחדות שמבטאות את טעמם האישי. עיצוב נהיה חלק מהזהות שלנו, ועיצוב שמתאים לאופי ולרצונות הייחודיים שלנו הפך לדרך לשקף את עצמנו באמצעות החלל בו אנו גרים. כתוצאה מכך, חלה עלייה בקניית פריטים בעבודת יד ובעיצוב מותאם אישית ברחבי העולם.

מדפים פתוחים: מדפים פתוחים הפכו פופולריים מאוד בעיצוב המטבח בעשור הנוכחי. זוהי דרך נהדרת להוסיף עניין למטבח ולהפוך את המטבח המאורגן והשימושי למאפיין עיצובי. מדפי מטבח פתוחים הם לא רק טרנדיים ונראים נהדר, הם גם פרקטיים מאוד. בעשור שחלף הצרכנים גילו כי שימוש בנישות ובמדפים פתוחים כתוספת אחסון מספק מענה פונקציונלי בזמן הבישול ויוצר מרחב עבודה נח יותר למטבח שלנו. בנוסף ברוב המקרים, מדפים פתוחים הם הרבה יותר זולים מאשר ארונות. שינוי נוסף במטבח  בשנים האחרונות קרה בשימוש בלוחות גרניט שפינה את מקומו למשטחי קוורץ ולשיש קררה.

צהוב הוא צבע העשור. רשת ניקולטי להשיג בדיזיין פלוס באר שבע | צילום: אלעד גונן

צבעי המרקר:  גם אתם שמתם לב לשינוי שחל בעשור האחרון? אם פעם אנשים חששו להשתמש בצבעים בולטים וזוהרים, המכונים צבעי המרקר על שם טוש ההדגשה המוכר, בעשור שחלף צבעים אלו הופיעו יותר ויותר בפלטת הצבעים הנבחרים לעיצוב הבית, וממש לא רק בחדרי ילדים.  מבין צבעים אלו הבולט ביותר הוא הצבע הצהוב שנבחר על ידי מעצבים מובילים כצבע העשור, וכיכב בשפע על קירות, ארונות מטבח, ריצוף, ריפודים ועוד. הצהוב הגיע אל תחום עיצוב הבית מספר שנים לאחר שהחל לככב בתעשיית האופנה. זהו צבע ניטרלי שמתמזג כמעט עם כל הצבעים ויכול להשתלב עם מרבית סגנונות העיצוב. כמו כן זהו הצבע החזק ביותר ובעל החזר האור הגבוה ביותר, מה שגורם לו לתפוס את העין מיידית, להיות בעל נוכחות מרשימה ומאפשר לעצב עימו חלל יוצא דופן.

הרטרו חזר ובגדול: המגמה שהחלה בסוף העשור הקודם, הגיעה לשיאה בעשור הנוכחי. כחלק מהעיצוב בהתאמה אישית והרצון לצקת ממד אישי ונוסטלגי לעיצוב הבית, פריטי וינטג' ורטרו השתלבו כחלק בלתי נפרד בשלושת סגנונות העיצוב המובילים – כפרי, תעשייתי ומודרני.

העיצוב המודרני הקלאסי של אמצע המאה חדר לתרבות העיצוב והאביזרים, חדרי הרחצה הווינטג'יים הפכו למבוקשים שוב,  והבחירות של סבתא בעיצוב הבית החלו לקבל קצת כבוד.

קיימות: המודעות לשינויי האקלים ולסכנות שעלולות להתרחש אם לא נשנה את הרגלי הצריכה הגיעה בעשור שחלף גם לתחום עיצוב הבית ובגדול עם תחום הקיימות.   כיום לקוחות מוכנים לשלם יותר כדי לדעת שהמוצר שהם קונים אינו פוגע בסביבה. כך לדוגמה אדם שקונה שולחן אוכל רוצה לדעת מהיכן מגיע העץ ומהו אורך חייו. זהו אחד התחומים שהתפתחו משמעותית בשנים האחרונות ונדמה שגם בעשור הבא שימוש בפריטים ממוחזרים, טבעיים ושאינם פוגעים באיזון הסביבתי רק ילך ויגבר.

הרטרו חזר. להשיג בשמרת הזורע בדיזיין פלוס באר שבע | צילום: יח"צ

החודש האחרון של העשור הנוכחי הוא גם זמן מצוין להתחלות חדשות שיפתחו לנו כמו שצריך את העשור הבא.  דיזיין פלוס, מתחם העיצוב הגדול באזור הדרום, מעניק לנו את ההזדמנות לסיים את העשור עם שינוי של ממש בסייל סוף השנה שיתקיים במהלך חודש דצמבר, במהלכו יוצעו מגוון רחב של מוצרים בהנחות משמעותיות של עד 50%  בשלל הרשתות במתחם.

דלתות כניסה, מערכות ישיבה, כורסאות, מזרונים ומערכות שינה, ארונות ומוצרי חשמל מעוצבים לבית – הם רק חלק מהמוצרים שיוצעו במחירים נמוכים מהרגיל במהלך החודש. המבצעים יוצעו במגוון רחב של רשתות במתחם, בהן: נטוצ'י, ביתילי, שמרת הזורע,  TEKA  מוצרי חשמל, הולנדיה,  ניקולטי, ד"ר גב, מטבחי זיו, סוויס סיסטם, אלוני, אורבן, אידיאל ארונות, זגה פינות אוכל, דלתות רשפים ועוד.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה