עסקים וכלכלה

החל שיווק פרויקט הדיור המוגן היוקרתי הראשון בדרום

עסקים וכלכלה9 בדצמבר 2019    3 דקות
0

הפרויקט יאוכלס במרץ 2020 ויכלול 250 יחידות דיור מגוונות בשלב א' ו-100 יחידות נוספות בשלב ב' של הפרויקט. ההשקעה הכוללת בשלב א' של הפרויקט, מוערכת בכ-250 מילון שקלים. דיירי הבית ייהנו ממגוון רחב של שטחי ספורט, בילוי, נופש ובריאות, בשטח כולל של 45,000 מ״ר

החל שיווק פרויקט הדיור המוגן היוקרתי הראשון בדרום
Palace להבים - חדר שינה |צילום: שירן כרמל

החל שיווק פרויקט הדיור המוגן היוקרתי ״Palace להבים״ של Palace דיור מוגן מקבוצת עזריאלי,  אשר עתיד להתאכלס בחודש מרץ 2020.

הפרויקט היוקרתי מעוצב בסגנון כפרי מרווח ביותר ויכלול כ- 350 יחידות דיור, (250 יחידות דיור בשלב א' של הפרויקט ו-100 נוספות בשלב ב') בשטח כולל של כ- 45,000 מ"ר, ביישוב להבים. קבוצת עזריאלי שילמה תמורת הקרקע סך של 21 מיליון שקלים. סך העלות של הפרויקט בשלב א' מוערכת בכ-250 מיליון שקלים.

Palace דיור מוגן, הידועה בסטנדרט המגורים הגבוה שהיא מעניקה לבני הגיל השלישי, מתעתדת לפנות לחתך אוכלוסייה רחב ולתת מענה מיטבי לאוכלוסייה זו אשר סובלת מהיעדר בתי דיור מוגן באזור הדרום. הפרויקט היוקרתי כבר מעורר התעניינות רבה ולמעלה מ-50% דיירים עתידיים, מרביתם מאזור הדרום, כבר הבטיחו את מקומם בפרויקט החדש בשלב א' שלו.

Palace להבים. סלון ומטבח | צילום: שירן כרמל

יורם בן פורת, מנהל תחום הדיור המוגן בקבוצת עזריאלי: "פתיחת הבית בלהבים היא בשורה משמעותית ביותר לתושבי האזור כולו, אשר מעוניינים להישאר באזור מגוריהם, או בסמוך לבני משפחתם, גם בהגיעם לגיל הזהב ועד עתה לא עמד לרשותם פתרון דיור מוגן ברמה הגבוהה שפאלאס מספקת בכל הארץ. הפרויקט מעורר התעניינות ערה ביותר ובין הנרשמים, יחידים וזוגות מאזור הדרום, כמו גם כאלה מאזור המרכז והצפון המבקשים להתגורר בסמוך לבני משפחתם".

הפרויקט היוקרתי מציע תמהיל דירות מגוון, לרבות דירות 2-3 חדרים + מרפסת, דירות גן ודירות פנטהאוז. דיירי הפרויקט ייהנו ממגוון שירותים בסטנדרטים גבוהים כולל ספא מפואר, בריכת שחייה חצי אולימפית, מרכז ספורט, מסעדה, אולם אירועים, בית כנסת, ספרייה, חדרי קלפים, מרפאה ועוד. בנוסף, יכלול הפרויקט פארק ירוק ושטחי מסחר בהיקף של כ-1500 מ"ר, בהם חנויות, מסעדות ובתי קפה, חניון תת-קרקעי ואגף סיעודי.

הקומפלקס החדש המשתרע על פני 32 דונם עוצב ככפר נופש פסטורלי המאופיין בצבעים בהירים תוך שימוש רב באבן טבעית מקומית וחיפויים דמויי עץ המשתלבים בנוף המדברי. בין פעילויות הבית השונות, יוצעו לדיירים פעילויות רבות גם בטבע הדרומי המקסים.

מחירי הפיקדון לדיירים נעים בין 800 אלף עד 1.5 מיליון שקלים, תלוי בגודל הדירה. הדיירים משלמים דמי אחזקה חודשיים בסך ממוצע של 6500 ₪ לזוג,  גם פה תלוי בגודל הדירה. בגין דמי האחזקה הללו הדיירים יקבלו מעטפת שלמה של תוכן, חוגים, בריאות וכושר, פעילויות תרבות ועוד.

להבים מהווה דריסת רגל ראשונה של קבוצת עזריאלי ביישוב הדרומי הנמצא בצומת דרכים מרכזי, במרחק 50 דקות נסיעה מתל אביב, כשתחנת הרכבת המקומית והסמיכות לצירי תחבורה מרכזיים מגדילים עוד את מידת האטרקטיביות של היישוב.

PALACE להבים מציע סטנדרט מגורים ברמה הגבוהה ביותר, בדירות חדשות ומעוצבות עד הפרט האחרון, תוך הבנה והתאמה של הדירות לדיירים בני הגיל השלישי.  עם פתיחת הדירה התגלו אלמנטים ייחודיים שהביאה איתה קבוצת עזריאלי לעולם הדיור המוגן. הדירות החדשות שעתידות להיפתח בפרויקט בלהבים לוקחים צעד קדימה את הנוחות וההתאמה לגיל השלישי, כחלק מכך נוספו כמה חידושים אטרקטיביים כמו תריס חשמלי לכל חלון , שני חדרי שירותים ולחצני מצוקה . הדירה תאפשר הכנסת מכונת כביסה ומיבש בנוסף לשירותי הכביסה שקיימים בבניין.

Palace להבים. מקלחת | צילום: שירן כרמל

הדירות כוללות גם:

  • חדרי רחצה מרווחים ובטיחותיים
  • חדר שינה עם ארונות קיר / חדר ארונות
  • מטבח מאובזר הכולל ציוד חשמלי: מקרר, כיריים חשמליות,
  • תנור אפייה
  • מיזוג אוויר דירתי אם אפשרות להתאמת טמפרטורה שונה בכל חדר בדירה.
  • ריצוף וחיפוי לבחירה: פרקט, אריחי פורצלן או שטיחים מקיר לקיר
  • לחצני מצוקה

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה