עסקים וכלכלה

פאלאס דיור מוגן להבים – הפתיחה בקרוב!

עסקים וכלכלה5 בדצמבר 2019    2 דקות
0

בקרוב ייפתח בלהבים פרויקט דיור מוגן מתקדם ויוקרתי באווירה כפרית, הבנוי בסטנדרטים הגבוהים של קבוצת עזריאלי. בואו לראות קומה לדוגמה וליהנות ממחירי טרום פתיחה

פאלאס דיור מוגן להבים – הפתיחה בקרוב!
צילום: לביא תצלומי אוויר

רשת פאלאס דיור מוגן מקבוצת עזריאלי, פותחת בלהבים פרויקט ייחודי באווירה כפרית, הבנוי בסטנדרטים הגבוהים בישראל. זהו פרויקט הדיור המוגן הראשון מסוגו באזור הנגב, המאפשר פתרון דיור מיטבי לאוכלוסיית הדרום, הסובלת מהיעדר בתי דיור מוגן באזור.
פאלאס להבים מזמינה אתכם להגיע ולבקר בקומה לדוגמה ולראות בעיניים שלכם  מה הם חיים טובים, מהנים ובטוחים, בסביבה מגוננת ותומכת, עם חיי חברה עשירים ומגוון פעילויות תרבות מעשירות סביב השעון, לצד מגוון מתקנים ושירותים ברמה הגבוהה ביותר.

בפאלאס להבים חשבו על הכל וברמה הכי גבוהה, כשהדירות בבית מעוצבות עד הפרט האחרון, תוך הבנה והתאמה של הדירות לדיירים בני הגיל השלישי, אבל זה הרבה יותר גדול מרק דירה.

בפאלאס להבים הדיירים ייהנו מדיור מוגן – במלוא מובן המילה שזה אומר ביטחון מוחלט עד הפרט האחרון, כולל לחצני מצוקה בחדרי השינה וחדרי הרחצה. כמו כן, בפאלאס להבים שמים דגש על בריאות ותזונה ללא פשרות, מרחב מגורים שבו חשבו על הכל עד הפרט האחרון, כשאפילו יש שירותי היסעים לאזורים נבחרים כמו קניון עזריאלי הנגב, מרכזים מסחריים בסביבה, מסלולים נוספים שיקבעו בשיתוף הדיירים ולנוחיותם ותחנת הרכבת בלהבים.

פאלאס להבים דואגים גם לשעות הפנאי של הדיירים, שיקבלו מגוון של טיולים (בארץ ובחו"ל) וסדנאות, הרצאות מעשירות; יוגה צחוק, מיסטיקה, יצירה, ספורט, בישול, טיפוח, בריאות ומודעות עצמית, תיאטרון וסדנאות משולבות לדיירים ונכדיהם. בין היתר יהיו גם סדנאות לכל בני המשפחה – כגון גישור ויישוב סכסוכים משפחתיים. בנוסף יתקיימו הרצאות מומחים בתחומים שונים כגון: השפה העברית, שפת גוף, מוזיקה ואקטואליה והרצאות של דיירי הרשת על פי מומחיותם ותחומי עניינם, פעילויות, התעמלות וספורט, לימוד שפות – ע"י הדיירים, מחשבים ועוד.

בנוסף, יתקיימו במקום קבלות שבת משותפות, חגיגות בחגים, ערבי זמר, שירה בציבור, ערבי בינגו וברידג', ריקודי עם, הקרנות סרטים, הצגות ומופעים.

היתרונות במעבר לדיור מוגן פאלס להבים:

ביטחון אישי – שמירה 24 שעות.

ביטחון רפואי – מענה רפואי 24 שעות, בליווי פרופ' אדונסקי.

ביטחון חברתי – קהילה של דיירים איכותיים שבוחרים ממגון עצום של פעילות תרבות, אומנות.

ביטחון בריאותי – פעילות ספורט, נהנים מחיים פעילים מותאמים לגיל השלישי.

נוחות – מגוון שירותים זמינים כמו הסעות חינם יעודי לדיירים.

דירות בסטנדרט של פאלס – דירות יפיפיות בעיצוב מרשים בגדלים מותאמים לצורכי הדייר. 2, 2.5, 3, 3.5, דירות גן ודירות פנטהאוז.

פאלאס דיור מוגן להבים -הפתיחה בקרוב. מחירי טרום פתיחה, לפרטים ותיאום ביקור 3666*

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה