עסקים וכלכלה

מדפי הדרום – המקום שיעשה לכם סדר בבלאגן

עסקים וכלכלה19 בנובמבר 2019    דקה אחת
1

לפני שאתם עוברים לבית חדש, משרד חדש או עבודה חדשה; לפני שאתם מתמקמים, מרהטים, מאחסנים ומתאכסנים, המקום הראשון שאתם חייבים, אבל חייבים לבקר בו הוא "מדפי הדרום"

מדפי הדרום – המקום שיעשה לכם סדר בבלאגן
"מדפי הדרום" | צילום: אלבום אישי

"מדפי הדרום" הוא המקום שיעשה לכם סדר בבלאגן וייתן לכם פתרון לכל מה שקשור בתחום האחסון בבית או בעסק שלכם.

 

צילום: אלבום אישי

מדפי הדרום מתמחים במכירה, ייעוץ והרכבה של מדפים לאחסנה קלה, בינונית וכבדה. הם מספקים ומרכיבים מדפים למחסנים ביתיים, מדפי תצוגה לחנויות ומדפי סופר. כמו כן, ניתן למצוא גם מדפים למוסדות, מדפים לתעשייה, עגלות סופר, עגלות שינוע, כלובים ניידים, ארקליות, רב תאים, או במילים אחרות – כל מה שקשור לתחום האחסון בעסק ובבית.

בין הלקוחות שכבר גילו את החיים הקלים עם מדפי הדרום ניתן למצוא את עידן 2000, רולדין, בית הפול, דלויה סנטר, ג'ויסטיק, אמישראגז, המקסיקני ועוד רבים וטובים.

טרומפלדור 80 באר שבע. טלפון: 050-3397790 משרד: 08-6163177.

צילום: אלבום אישי

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • אבי כסיף

    מס 1 בדרום…
    אנושיות, מקצועיות ומחיר לכל כיס
    המון בהצלחה