עסקים וכלכלה

חוגגים את בלאק פריידי כל נובמבר – בדיזיין+

עסקים וכלכלה19 בנובמבר 2019    2 דקות
0

עד 60% על פריטי עיצוב הבית

חוגגים את בלאק פריידי כל נובמבר – בדיזיין+
דיזיין פלוס, מתחם החנויות לעיצוב הבית הגדול בדרום. ביתילי פינות אוכל | צילום: יח"צ

בלאק פריידי, יום הקניות שהפך למסורת ברחבי העולם, מגיע בסוף נובמבר וכל מתחמי הקניות והחנויות מציעים מבצעים, הנחות והטבות. בעוד שברכישה ממוצעת הנחה שכזו מתבטאת בחיסכון של מאות שקלים לצרכן, בתחום העיצוב לבית משמעות ההנחות בבלאק פריידי היא גדולה בהרבה – עד עשרות אלפי שקלים.

אם יש דבר שעולה לנו ביוקר וההוצאה לגביו נחשבת למשמעותית, הוא תחום עיצוב והלבשת הבית ולכן בחודש נובמבר תוכלו לשדרג את הבית בלי ייסורי מצפון ובמחירים משתלמים עם הנחות ענק של עד 60% בחנויות מתחם העיצוב "דיזיין פלוס" בבאר שבע בחודש של מבצעי בלאק פריידי.

במתחם דיזיין פלוס – מתחם העיצוב הגדול בדרום – ניתן למצוא את כל הרשתות הגדולות בתחום המציעות את ההנחות הגבוהות על מגוון קטגוריות לאבזור ועיצוב הבית – החל ממערכות ישיבה, דרך מוצרי חשמל ועד ריהוט ואביזרים לחדרי רחצה – כך שאין צורך לצאת מגבולות הדרום כדי לעצב את הבית מא' ועד ת'.

ZAGA – דיזיין פלוס, מתחם החנויות לעיצוב הבית | צילום: באדיבות זאגה

בין  המבצעים שיתקיימו במהלך חודש הבלאק פריידי ברשתות העיצוב המובילות: שמרת הזורע  1+1 (החל מ-15.11), איטלסופה- עד 50% הנחה על כל החנות (15-30.11), ד"ר גב- עד 50% הנחה (15.11-01.12),  נטוצי-עד 50% על כל החנות (15-30.11),  אידיאל- חודש ללא מע"מ, דלקוב- 20% הנחה ברכישת ארון או חדר ארונות (בכל חודש נובמבר), זגה- עד 50% הנחה (החל מה-8.11), דלתות רשפים- 30% הנחה על 3 דגמים נבחרים (בתוקף עד 31.12): ניצה, טורנטו וקאדי, ניקולטי – קולקציית 2020 עד 60% הנחה (עד 30.11), מזרן אורטופדי במתנה על כל הזמנת מיטה זוגית.

בין הרשתות המשתתפות: נטוצ'י, ביתילי, שמרת הזורע, TEKA מוצרי חשמל, הולנדיה, ניקולטי, ד"ר גב, מטבחי זיו, סוויס סיסטם, אלוני, אורבן, אידיאל ארונות, זגה פינות אוכל, דלתות רשפים ועוד.

חנייה חינם.

ניקולטי להשיג בדיזיין פלוס מתחם החנויות לעיצוב הבית באר שבע | צילום: יח"צ חו"ל

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה