עסקים וכלכלה

עיצוב הבית בחורף גורם לנו להיות מאושרים יותר: כיצד תהפכו את הבית שלכם לשמח בעונה הקרה?

עסקים וכלכלה29 באוקטובר 2019    3 דקות
0

כשמזג האוויר מתקרר ואנחנו מתכוננים לחורף הגשום, הסלון משתוקק לשינוי עיצוב שיוסיף חום ואווירה לבית. החדשות הטובות הן שעיצוב מחדש של הבית כקבלת פנים לעונה הקרה למעשה עוזר לעודד אותנו כשאנחנו נפרדים מהקיץ

עיצוב הבית בחורף גורם לנו להיות מאושרים יותר: כיצד תהפכו את הבית שלכם לשמח בעונה הקרה?
אל תזניחו את החוץ. נטוצי בדיזיין פלוס באר שבע | צילום: יח"צ

לקראת החורף שמתקרב אלינו, מומחי העיצוב של דיזיין פלוס, מרכז העיצוב הגדול בדרום, מעניקים עצות לעיצוב הבית שלכם שיסייעו לכם להיות מאושרים יותר כשקר וחשוך בחוץ.

מחקר שנערך על ידי רשת Homesense גילה כי 88 אחוז מאיתנו מבצעים שינויים במשך החודשים הקרים, וכמעט מחציתנו (46 אחוז) מודים שאנו עושים זאת כדי לגרום לנו להרגיש מאושרים יותר. 21 אחוז נוספים מנסים לשקף את אישיותם באמצעות שיפוצים ביתיים, ו -16 אחוזים מגדילים לעשות עד מעבר דירה בחודשי החורף כדי להפוך את סביבתם למעוררת השראה.

הוסיפו אביזרים לתחושה חמימה

חודשי הקיץ הם קלילים ובהירים, אך ככל שהחורף מתקרב הלילות נהיים ארוכים יותר והאינסטינקט הטבעי שלנו הוא ליצור בבית מקלט חם ונעים. הדרך לעשות זאת היא בהוספת פריטים ואביזרים לבית על מנת להוסיף תחושה חמימה לחדר. אביזרים או רהיטים שאינכם אוהבים בחדר אחד,  יכולים לשנות את החלל לחלוטין בחדר אחר. נסו להציב את הפריטים שלכם במרחבים או במיקומים שונים עד שתקבלו חלל עמוס ונעים.

הפכו את חדר השינה לארמון

אנו פחות נוטים לקפוץ מהמיטה בבוקר במהלך החודשים הקרים יותר וכתוצאה מכך חדרי השינה שלנו הופכים להיות מקדשים עבורנו. לכן, במיוחד בחודשי החורף, כדאי ליצור בחדר השינה את המרחב המושלם. ניתן לצבוע את הקירות בצבעים ניטרליים רגועים, להוסיף שכבות של צמר לכיסויי המיטה, להשתמש בתאורה רכה יותר לחדר השינה ולשנות את מצב הרוח בלחיצת מתג.

אל תזניחו את החלקים החיצוניים של הבית

נכון שבחודשי החורף אנו משתמשים הרבה פחות בחצר או בדק, אך הם עדיין חלק אינטגרלי מהבית ומקבלים את פנינו מדי יום ולכן מומלץ לא להזניח אותם. זכרו כי זה אפשרי בהחלט להפוך את החללים החיצוניים שלנו, בכל גודל שהם יהיו, לאזורים חברותיים כל עוד מזג האוויר יבש. מקמו את הרהיטים שלכם סביב נקודה מרכזית ותלו אורות רכים בחוץ כדי ליצור חלל חם ומסביר פנים. סגננו את הדק עם שטיחים צדדיים, כריות ופופים שניתן לקחת בחזרה לאחר סיום הערב. נרות הם תוספת חיונית ומשמשים כמקור תאורה ליצירת אווירה.

החליפו נורות

פחות שעות של אור שמש ושמיים מעוננים יותר הם גורם חשוב לתחושת העצב של הסתיו והחורף. כדי לגרום לפנים הבית להרגיש בהיר ושטוף שמש, כדאי לעבור לנורות LED, הפולטות את כמות האור המירבית תוך שימוש בכמות האנרגיה הנמוכה ביותר (בונוס: תוכלו גם לחסוך כסף בחשבון החשמל שלכם). חפשו נורות לד בלבן רך אשר יאירו את החדר מבלי שייראה מואר מדי.

מקסמו את כמות האור

מכיוון שיש פחות אור טבעי הנכנס דרך החלונות, ודאו שהעיצוב שלכם ממקסם את מעט השמש שיש בבית. בחרו וילונות שלא יחסמו את האור. בעת התקנת מוט וילון, הקפידו להציב אותו מעט מחוץ למסגרת החלון, כך שכאשר הווילונות נפתחים, הם לא יחסמו את צידי החלון. בדקו האם יש משהו שחוסם את החלונות, כמו צמחים, ריהוט או מנורות. אם כן, מקמו את הפריטים האלה מחדש כדי להכניס יותר אור לבית.

הכניסו צבעים עליזים

כשמדובר בעיצוב חורף, אנו חושבים באופן טבעי על גוונים כהים ומצב רוח עגמומי יותר, אך הכנסה של אקססוריז צבעוניים תסייע לשיפור מצב הרוח. הוסיפו כריות חמות או פריטים צבעוניים שיוסיפו אנרגיה לחלל. תחושת ילדותיות תגרום לכם לחייך יותר מעיצוב שלוקח את עצמו קצת יותר מדי ברצינות. קנו כיסויי כרית זולים שתוכלו להחליף בכל פעם שאתם משתוקקים לשינוי בנוף.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה