עסקים וכלכלה

האבטחה תעובה בסניף באר שבע של רשת "איי-דיגיטל"

עסקים וכלכלה26 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

בעקבות מספר ניסיונות גניבה בסניף הרשת בגרנד קניון, הוחלט לבחון יישום כלים מתקדמים בידי קב"ט החברה

האבטחה תעובה בסניף באר שבע של רשת "איי-דיגיטל"
מכשירי התצוגה יושבתו אם ייגנבו. סניף "איי-דיגיטל" בבאר שבע | צילום: אבישי פינקלשטיין

רשת "איי-דיגיטל" מעבה את מערך האבטחה שלה בסניף באר שבע. ל"שבע" נמסר, שבעקבות מספר ניסיונות גניבה בסניף הרשת שבגרנד קניון בבירת הנגב, החליטו ב"איי-דיגיטל" על עיבוי מערך האבטחה הסמוי והגלוי בסניף. עקב ניסיונות הגניבה, סוכם על בחינת יישום כלים מתקדמים בידי קב"ט החברה ושדרוג כללי של אמצעי האבטחה בסניפים.

לראשונה בארץ, תעשה "איי-דיגיטל" שימוש בטכנולוגיה ייחודית שתשבית את מכשירי התצוגה אם הם נגנבים. כמו כן, הוסיפה הרשת מצלמות סמויות מתקדמות מלבד הקיימות וכן עוד אמצעי מיגון.

רשת iDigital הינה רשת APR – Apple Premium Reseller היחידה בישראל, המהווה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי ביותר של Apple. הרשת פועלת תחת חברת האם iCon Group, היבואנית הרשמית של מוצרי Apple בישראל והמפיצה הבלעדית של מחשבי ה-Mac בארץ.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה