עסקים וכלכלה

מחסני השוק חתמה על הסכם חסות עם הפועל באר שבע

עסקים וכלכלה14 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

"המטבח של ג'ולי" יהיו אחראים על שירותי ההסעדה למועדון בעונת 2019-2020

מחסני השוק חתמה על הסכם חסות עם הפועל באר שבע
מימין: שלום נעמן, אלונה ברקת ושאול נעמן | צילום: יח"צ

רשת מחסני השוק בבעלות משפחות נעמן וכהן, חתמה על הסכם למתן חסות עם קבוצת הכדורגל "הפועל תדיראן באר שבע". חסות זו נחתמה לעונה 2019-2020 ומהווה המשך של שותפות הרמונית בין הצדדים. במסגרת ההסכם, "המטבח של ג'ולי" – שירותי אוכל מוכן, טרי ובריא מבית מחסני השוק, יהיה אחראי על שירותי ההסעדה למועדון לאורך כל העונה הקרובה.

שלום ושאול נעמן, בעלים משותפים של רשת מחסני השוק, מסרו: "אנו שמחים וגאים להיות האחראים על הזנת חברי המועדון במזון בריא, טרי ומוקפד מבית היוצר של 'המטבח של ג'ולי'. כחלק משיתוף הפעולה, נספק לאורך כל העונה ארוחות בריאות לשחקני הקבוצה בתום האימונים. אנו מאחלים לאלונה ברקת, למאמן, לשחקנים שימשיכו להביא לנו גאווה לאומית בעונה מוצלחת ופורה".

אלונה ברקת, בעלים של קבוצת הכדורגל הפועל באר- שבע, הוסיפה: "ראשית, אני רוצה להודות לשאול ולשלום נעמן על שיתוף הפעולה המוצלח שלנו בעונה שעברה, שנעשה עם המון אכפתיות ואהבה. כשיש חיבור שהוא מעבר לרגיל והוא גם בפן הבין-אישי אנחנו יותר משמחים שהוא ממשיך גם העונה".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה