עסקים וכלכלה

מעבדות אפריל פריז – הכי מומחים, הכי כיף

עסקים וכלכלה13 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

מותג טיפוח הפנים של אפריל, מיוצר במעבדות אפריל בצרפת ומשלב מקצועיות והנאה

מעבדות אפריל פריז – הכי מומחים, הכי כיף
צילום: עידו לביא

אפריל גאה להשיק את APRIL LABORATOIRE PARIS – "אפריל סקין קר לבורטורי", ליין הטיפוח המושלם לעור הפנים המיוצר במעבדות החברה בצרפת.

המותג, המשלב בתוכו מים טרמליים, פותח במטרה לספק מענה אפקטיבי וחיוני לכל סוגי וצרכי עור הפנים. בליבה של כל פורמולה, מצוי המרכיב העיקרי – המים הטרמליים, העשירים במינרליים, במלחים וביסודות קורט החיוניים לבריאות כל סוגי העור. המים הטרמליים מעשירים את העור בלחות, מרגיעים, מסייעים בתיקון העור ומעניקים מראה זוהר לאורך זמן.

צילום: yannick le merlus

 

APRIL LABORATOIRE PARIS מציעה שלוש סדרות: סדרת הלחות, סדרה לעור קורן וזוהר וסדרת אנטי אייג'ינג. כל אלו נוצרו במטרה לספק מענה לכל צורך בשגרת הטיפוח של כל סוגי העור. בנוסף למרכיב העיקרי, המים הטרמליים, מצויים גם מרכיבים יעילים ופעילים לכל ליין לפי סוגו ומטרתו. המרקם הנעים בשילוב השמות ועיצוב האריזות מעניקים יחד חוויה מושלמת לשגרת הטיפוח היומית. עיצוב האריזה – מודרנית ובעלות קווים לבנים ושחורים – בהשראת הרי הפירנאים בהם נמצאים מאגרי המים הטרמליים.

צילום: yannick le merlus

 

המים הטרמליים, סוד הקסם לעור הפנים

המים הטרמליים הם בעלי סגולות טיפוליות טבעיות ששימשו לאורך שנים לטיפולי ספא מיוחדים וטיהורים שונים (חיידקים, מזהמים וכו'), המים הטרמליים מגיעים ישירות ממעיינות חמים באופן טבעי. המעיינות הללו עשירים באופן טבעי במינרלים ומלחים שאותם הם קולטים מהסלעים ומהאדמה המצויים שם. בנוסף, הם מכילים ריכוז גבוה של גופרית, מינרל מוערך במיוחד המכיל מאפיינים מרגיעים ואנטי דלקתיים.

צילום: yannick le merlus

 

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה