עסקים וכלכלה

שיגרת טיפוח בקיץ

עסקים וכלכלה5 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

מותג הקוסמטיקה 'יפית אלימלך' מרחיב את סדרת ULTRA SUN DEFENSE ומשיק את ultra-sun defense demy make -up SPF 50. יפית אלימלך עם טיפים בנושא

שיגרת טיפוח בקיץ
צילום: באדיבות יפית אלימלך, בעלת מותג הקוסמטיקה 'יפית אלימלך'

שגרת הטיפוח של העור חשובה לבריאותו ומראהו היפה. העור הוא האיבר הגדול ביותר בגופינו והוא מראה המשקפת את מצב בריאותנו ועל כן יש לטפח אותו ולהגן עליו. ישראל היא מדינה חמה ולכן השינויים במזג האוויר משפיעים על העור. בקיץ נעדיף מוצרי טיפוח קלים ואווריריים יותר על בסיס מים, לעומת החורף, בו נוסיף מוצרים עשירים וטיפוליים לשיקום והחייאת העור.

יפית אלימלך, בעלת מותג הקוסמטיקה 'יפית אלימלך' שופכת עור על שגרת טיפוח נכונה ויעילה לעונה חמה זו.
בקיץ יש נטייה לחשוב שאין צורך בלחות וסרומים על מנת שלא יכבידו על עור הפנים- אך זו טעות חמורה בגלל החשיפה התמידית לשמש העור מתייבש ולכן חשוב לשמור על ליחוח רצוף של העור ועל הגנה מפני רדיקלים חופשיים- גם בימי הקיץ החמים והמהבילים.

מומלץ לבחור בסרומים וקרמים במרקמים קלילים כגון ג'ל וקרמים על בסיס מים שאינם מכבידים על העור.

חשוב ביותר למרוח ולהגן גם על אזור המחשוף, הכתפיים והידיים- אלו אזורים בעלי עור עדין שבימי הקיץ חשופים יותר מכל איבר אחר בגוף.

בנושא טיפוח השפתיים מומלץ למרוח גם בקיץ וגם בחורץ עליו קרם המקבע את האיפור לאורך זמן, ממלא את החריצים הקטנים מסביב לשפתיים ומעניק להם מראה מלא וחלק יותר.

מומלץ לבחור בקרמי פנים בעלי מסנני קרינה גבוהים ורצוי לחדש את המריחה מספר פעמים ביום.

רצוי להקפיד ולמרוח קרמי גוף שעשירים ברכיבים חיוניים המעניקים לעור לחות שנשארת לאורך זמן. יש להקפיד ולהספיג את הקרם עד תום.

חשוב לבחור במייק-אפ עמיד, שיתקבע ויתמזג היטב עם עור הפנים, לא יעניק אפקט מסיכה וישרוד את הלחות והזיעה המאפיינים את הקיץ הישראלי. חשוב מאוד לבחור במייק אפ שיהיה בעל מקדם הגנה גבוה שיגן על עור הפנים בצורה הטובה ביותר.

yaf.co.il

03-6413214

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה