עסקים וכלכלה

 מחברות ממותגות ספירלה – נוחות ואלגנטיות בשיווק העסק

עסקים וכלכלה19 ביוני 2019    2 דקות
0

מוצרי הנייר הנמכרים ביותר לעסקים הם המוגשים כמדיה שיווקית כעלונים, פרוספקטים וכל דבר המציג את העסק או מוצר פרסום לקידום המכירות המחולק כשי - אם זה מחברות ספירלה ממתוגות, יומני שנה, דפי ממו עם לוגו החברה ועוד. למחברות ספירלה ממותגות ישנו ערך רב יותר ומשמש כמוצר פרסום זול יחסית

 מחברות ממותגות ספירלה – נוחות ואלגנטיות בשיווק העסק
צילום: סהר הפקות

כריכת ספירלה למחברת ממותגת היא כריכה שמאפשרת גמישות במחברת עצמה. כריכה זו אידיאלית מאוד לחלוקה בכנסים ולשי לעובדים. פחות מומלץ לחלק את הכריכה הזו באופן אישי ללקוח איכותי, שכן העיצוב שלה פחות אלגנטי מכריכה קשה. הדרך שבה מייצרים את הכריכה היא פשוטה. עושים חורים בקצה של המחברת, לכל האורך, ומכניסים לחורים ספירלות או ממתכת או מפלסטיק.

סוגי כריכות ספירלה למחברות ממותגות:

הסוג הראשון של כריכת ספירלה למחברות ממותגות  הוא כריכה רכה. כריכה זו היא יחסית עממית ופשוטה. כריכה זו היא בעיקר טובה כשי בביתן תצוגה בתערוכה, מתנה לעובדים או כחוברות הדרכה שבהם אתם מציגים את המוצר או השירות שלכם ללקוחות פוטנציאליים.

הסוג השני של כריכת ספירלה הוא כריכה קשה. סוג זה משלב את המחברת בכריכה הקשה בעטיפה המודפסת בצבע מלא עם ספירלות. הסגנון הזה הוא יותר אלגנטי יותר והוא מתאים בעיקר למחברות למחברות הסטנדרטיות בגודל A-5 שכן מחברת גדולה ועבה, למשל של 4A פחות שימושית כמוצר פרסום.

היתרונות והחסרונות של כריכת ספירלה:

היתרון המרכזי של כריכת מחברת ספירלה ממותגת הוא הנוחות של המחברות. בנוסף, הייחודיות שלו היא שכאשר מדפיסים בתחתית כל דף את הלוגו מרוויחים בונוס נוסף שבכל פעם שהדפים נתלשים ממנו, הם מופצים לעוד לקוחות פוטנציאלים.
מחברת ספירלה היא אידיאלית מאוד לחלוקה כשי בכנס, שבו הלקוחות פעמים רבות משתמשים במחברות על מנת לרשום דברים שהם רוצים לשמור על דף מהכנס ומחברת ספירלית בגודל של 5A או 6A היא מחברת אידיאלית למשימה זו.

מחברת עם ספירלה בכריכה קשה שמצופה בתהליך למינציה, החורים בצד והספירלות פשוט משווים למחברת מראה אלגנטי עם עטיפה מעוצבת בשפה העיצובית של העסק שלכם. בנוסף.

תמיד טוב להתייעץ עם מומחים ולקרוא עוד מאמרים באתר לפני שמחליטים איזה סוג של מחברות ממותגות בכריכת ספירלה אתם מעוניינים לרכוש או שאולי תרצו לרכוש כריכה אחרת, הכול לפי הבחירה שלכם.

במשרד פרסום סהר הפקות תוכלו למצוא מגוון פתרונות לכל סוגי המחברות, גם מחברות ספירלה איכותיות וגם מחברות מהודרות יותר עם הטבע הלוגו של העסק ופרטי יצירת הקשר בעטיפה הקדמית.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת
0

הושק ביה"ס לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש

TCB - SCHOOL OF DESIGN, בית הספר לעיצוב של המכללה הטכנולוגית, החל באחרונה לפעול בסימן 70 שנות פעילות שמציינת המכללה בבאר שבע

עסקים וכלכלה3 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה