עסקים וכלכלה

יש לי יום יום ים

עסקים וכלכלה19 ביוני 2019    3 דקות
0

8 הטיפים שיביאו את הים הביתה בעיצוב קיצי

יש לי יום יום ים
חללים פתוחים. שומרת הזורע, שולחן פינת אוכל עינב | צילום: יח"צ

קיץ וים הם צמד שהולך ביחד כמו חורף ושמיכת פוך. לצערנו רובנו לא גרים על קו המים ולא יכולים להרשות לעצמנו להיות בחופשה בים כל השנה. אבל אם תעצבו את הבית בסגנון חוף קליל, תוכלו לקבל את כל האווירה של יום על החוף בלי להוציא את הרגל מחוץ לבית. והחדשות הטובות? זהו סגנון קל וורסטילי שיכול להיות מותאם לכל סגנון של עיצוב הבית. מומחי העיצוב של דיזיין פלוס, מתחם העיצוב הגדול בדרום, חושפים את כללי העיצוב שייתנו לבית שלכם סטייל של בית חוף.

מרקמים טבעיים

מראה קלאסי של בית חוף הוא קל להשגה אם אתם משתמשים בשילוב הנכון של צבע וחומרים. פלטת צבעים חולית עם נגיעות של כחול מזכירה באופן מושלם את הים. צבע כחול רך וטפטים צבעוניים עם עיטורים של חול ואבן יגרמו לאחר הצהריים בסלון להרגיש כמו יום על החוף.

בית פתוח ואוורירי

כדי להפיק את המרב מסוג זה של צבעים, כדאי לנסות ולעצב את הבית בחללים כמה שיותר פתוחים ולהגביל את השימוש ברהיטים ובאביזרים. הרעיון הוא ליצור אווירה פתוחה ומאווררת, הדומה למה שקורה בחוץ בכלל ובחוף הים בפרט.

מרקמים רכים ברשת ביתילי |
צילום: יח"צ

מהספינה אל הבית

אחת הדרכים הטובות ביותר לקבל מראה של חוף היא לשלב בבית פריטים שניתן לראות באניות או פריטים דמויי אנייה. קרשים רחבים ואופקיים מעוררים תחושה של פשטות, הגה של רב חובל יכול להיתלות על הקיר וכמובן גרם מדרגות עקלקל בבית יוסיף תחושה ימית לבית בן מספר קומות.

מינימליזם

כדי לעשות את החיבור מן החוץ אל הבית בצורה חלקה, ניתן לשלב צבעים לבנים במידה רבה ברחבי הבית לצד ריהוט רזה ויעיל. חלון גדול בסלון יעניק תחושה של פתיחות לחוץ לצד עיצוב פנים מינימליסטי. נגיעות של צבעי ים כחול יעזרו לשמור על אופי החוף בתוך כל הלבן.

חלון גדול בסלון מינימליסטי | צילום: יח"צ

קירות מפוספסים

טפט פרחוני ברשת כרמל floor design | צילום: יח"צ

צבעי פסים אופקיים על הקירות מזכירים את אופק החוף שבו החול פוגש את המים. ניתן להוסיף לכך רצפה מחוספסת וכסאות נצרים שמוסיפים תחושה של ישיבת צהריים חמימה ומהנה על החוף.

חוף בסטייל

בעוד סגנון החוף נחשב לעתים קרובות לסגנון פשוט, אין שום סיבה שאלו שאוהבים את ביתם יותר ראוותני לא יוכלו לקחת בו חלק. אז איך תוסיפו קצת גלאם לסגנון החופי? הוסיפו שולחנות קפה, מראות, פריטים עדינים וקישוטים יוקרתיים שלא מעמיסים על מראה החדר. עיצוב מסוג זה מתחשב במראה של הים אך מוסיף לו זוהר משלו.

נתזי צבע

בעוד סגנון החוף קשור לעיתים קרובות עם הצבעים של חול וים, אנשים נוטים להתעלם ממה שקורה מתחת לפני השטח של המים. בקרקעית הים יש צבעים בהירים בשפע, ואין שום סיבה לא לכלול אותם בחדר בסגנון החוף. ניתן להוסיף דפוסים וצבעים שמזכירים אלמוגים אשר מחיים את החלל ומוסיפים לו אלמנט של כיף טרופי.

רצפות חשופות. אלוני- סדרת אריחים | צילום: יח"צ

רצפות חשופות

לחיות על החוף זה דבר נהדר, למעט בעיה אחת – חול. בבתי חוף כדי להפוך את הניקיון לקל יותר ולהפחית את כמות החול שנלכד בבדים, אין שטיחים והרצפות נותרות חשופות. בעוד ששטיחים נוטים להוסיף גורם חמים לבית, בבתים בעיצוב בסטייל של חוף הים ניתן להגיע לחמימות הזו גם בדרכים אחרות ובלעדיהם.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת
0

הושק ביה"ס לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש

TCB - SCHOOL OF DESIGN, בית הספר לעיצוב של המכללה הטכנולוגית, החל באחרונה לפעול בסימן 70 שנות פעילות שמציינת המכללה בבאר שבע

עסקים וכלכלה3 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה