עסקים וכלכלה

מהיום, קל יותר לרכוש דירה: ארזים מציעה מסלולי רכישה חדשים בבאר שבע

עסקים וכלכלה20 במאי 2019    3 דקות
0

מעוניינים לקנות דירה בפרויקט חדש ואיכותי? מהיום, זה קל יותר! חברת הנדל"ן ארזים (ג.י.א), מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, יוצאת במבצע ייחודי לזמן מוגבל, המציע לרוכשים ליהנות משני מסלולי רכישה אפשריים

מהיום, קל יותר לרכוש דירה: ארזים מציעה מסלולי רכישה חדשים בבאר שבע
רמות קינג רויאל | ארזים (ג.י.א)

חברת הנדל"ן ארזים (ג.י.א) מקבוצת אורון אחזקות והשקעות משיקה מסלולי רכישה חדשים בשני פרויקטים שבונה החברה בימים אלה בבאר שבע: פרויקט concept 4u בשכונת סיגליות החדשה בבאר שבע, ובפרויקט royal king concept בשכונת רמות המבוקשת בעיר.

במסגרת המסלולים החדשים, יוכלו הרוכשים לבחור בין שתי אפשרויות שיקלו עליהם את הדרך לדירה החדשה.

המסלול הראשון, יאפשר לרוכשים לקחת, במעמד הרכישה, הלוואה של עד 1 מליון שקלים ללא ריבית, כאשר את הריבית בגין ההלוואה תממן חברת הנדל"ן ארזים (ג.י.א) ותקל על הרוכשים.

המסלול השני, יאפשר לרוכשים לשלם במעמד הרכישה רק 20% מערך הדירה, ואת יתרת התשלום יוכלו להשלים בזמן קבלת המפתח.

שתי האפשרויות מעניקות לרוכשים את האפשרות להימנע מתשלומי משכנתא גבוהים במיוחד בתקופת הבנייה, ועד לאכלוס.

ההזדמנות לרכישת דירה במסלולים הייחודיים תוצע לרוכשים החל מ-20 במאי ועד ל-30 ביוני.

לאחרונה, סיימה החברה מבצע מוצלח במיוחד שהיה מיועד לחברי מועדוני הצרכנות 'בהצדעה' ו'ביחד בשבילך'. במסגרת המבצע, מכרה החברה 17 דירות הפרויקטים השונים בבאר שבע. לאור הצלחת המבצע, מבקשת החברה לאפשר לציבור הרחב- גם אם אינו נמנה על מועדוני הצרכנות המדוברים- ליהנות מהזדמנות ייחודית לרכישת דירה בפרויקטים של החברה בעיר.

גל קסטל מנהל השיווק של חברת ארזים: "אנו מכירים היטב את הקשיים הניצבים לפתחם של זוגות צעירים ומשפרי דיור, המעוניינים לרכוש דירה חדשה אולם נתקלים בקשיי מימון בתקופת הביניים- עד לאכלוס הדירה החדשה. במטרה להקל עליהם, יזמנו את מסלולי הרכישה השונים שיאפשרו לרוכשים המעוניינים ליהנות מנוחות מקסימלית בדרך להגשמת החלום לדירה חדשה".

סיגליות | ארזים (ג.י.א)

מידע נוסף על הפרויקטים שבהם תתאפשר רכישה במסלולים החדשים:

Royal king concept בשכונת רמות בבאר שבע :

מתחם הווילות והקוטג’ים החדש נמצא באזור הצפון מערבי של שכונת רמות המבוקשת, צמוד לכביש היציאה המהיר מהשכונה, לכיוון מרכז הארץ ובסמיכות לכביש 40.

בפרויקט 3 דגמים :  דגם עמית – וילה מפוארת על מגרש בודד המשלבת פרטיות ויוקרה מעל הסטנדרט המקובל כיום במגורי היוקרה שבבאר שבע.

דגם עידן – קוטג’ דו משפחתי בעיצוב מודרני ויוקרתי הכולל תכנון פונקציונאלי וחללי מגורים גדולים.

דגם עופרי -קוטג’ דו משפחתי בעיצוב טרנדי הכולל חלל תקרה כפול למראה עדכני ומודרני.

כל הדגמים בני 6 חדרים עם מפרט טכני עשיר ויוקרתי ובעיצוב מוקפד. חלק מהיחידות בפרויקט שודרגו למפרט פרימיום ייחודי הכולל בריכות שחיה פרטיות ופרטי גמר יוקרתיים, היוצרים וילה ייחודית לאניני הטעם ואוהבי החיים הטובים.

Concept 4u בשכונת הסיגליות בבאר שבע :

מיזם המגורים החדש של חברת ארזים  Concept 4U  נבנה בשכונת סיגליות החדשה בבאר שבע ומציג את סגנון החיים החדש של הדור הבא.

2 מתחמי מגורים מעוצבים בקו אדריכלי עכשווי, מפרט טכני אלגנטי, לחוויית מגורים צעירה ותוססת. במתחם 284 דירות במגוון אפשרויות: 4,5 חדרים, דירות גן,  דופלקסים ופנטהאוזים מפוארים.

שכונת סיגליות החדשה מתוכננת להיות ליבה החדש והדינאמי של באר שבע בזכות השקעות חסרות תקדים בשטחים ירוקים בהם פארקים וגינות ציבוריות, מרכזי ציבור ומסחר, בתי ספר, מוסדות חינוך וכבישים שיחברו את השכונה החדשה לצירי תנועה ראשיים.

שכונת הסיגליות היא חלק מהסכם הגג שנחתם בראשית השנה בין עיריית באר שבע, משרדי האוצר, הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל במטרה לפתח ולהקים כ-20,000 יחידות דיור עד סוף שנת 2019.

במסגרת זו, יש מחויבות להקמת מעונות יום, גני ילדים ובתי ספר, וכן מוסדות ציבור כדוגמת מרכזים קהילתיים, בתי כנסת, תרבות ופנאי ומגרשי ספורט עוד בטרם אכלוס הדירות בפרויקט.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה