עסקים וכלכלה

השקעה שנתית של 50 מיליון שקלים

עסקים וכלכלה16 במאי 2019    3 דקות
0

תאגיד המים והביוב "מי שבע" מסכם בסיפוק את 2018 עם שיא של השקעות בשיקום ושדרוג תשתיות מים

השקעה שנתית של 50 מיליון שקלים
אלפי פיצוצי מים וסתימות ביוב. טקס סיכום השנה | צילום: באדיבות "מי שבע"

במסגרת כנס שנתי, שערך באחרונה, תאגיד המים והביוב "מי שבע", הוצגו הפעילויות והביצועים של התאגיד ל-2018, נבחרו העובדים המצטיינים, והוצגו ביצועי "מי שבע" ביחס לשנה החולפת.

ל"שבע" נמסר, שב-2018 הוביל התאגיד הישגים משמעותיים, ביניהם השקעה של כ-50 מיליון שקלים בשיקום ושדרוג ופיתוח תשתיות מים וביוב, שיפור באיכות השירות לצרכן (נרשמה ירידה של כ-2 דקות בממוצע זמן ההמתנה במרכז שירות הלקוחות) וגידול של כ-27 אחוזים בשימוש בערוצים הדיגיטליים.

באירוע נכחו עובדי "מי שבע", ההנהלה וחברי הדירקטוריון וכן יורם נחמן, מנכ"ל עיריית אופקים. בשנה שחלפה, קצר התאגיד הישגים חשובים בתחום השירות, וכמו כן צלח אתגרים רבים, שעמדו בפניו מתחילת דרכו ועד היום, וב-2018 בפרט.

טקס סיכום השנה | צילום: באדיבות "מי שבע"

בכנס המסכם את פעילות "מי שבע" השנתית, נבחרו העובדים המצטיינים שהותירו חותם חיובי ומשמעותי כל אחד בתחומו, סייעו ותרמו לתאגיד להגיע לנקודה, בה הוא ניצב כיום. העובדים הנבחרים מאופיינים בתודעת שירות גבוהה, יוזמה, חריצות והגדלת ראש. הוענקו להם תעודות הערכה, ונישאו מלים חמות למקבלי ציון לשבח ואף לעובדי העשור: סיוון נבו, דויד שלוש, יקיר הרוש, ג'ילדה מיקולצקי, אוסנת שלי, לאוניד צנטר, שרית רוזנטל, הגר שיטרית, עדן מלסה, ניצה ביטון, שיר פוריאן ועדי מנשירוב.

איכות השירות לצרכן ב"מי שבע" השתפרה משמעותית במהלך 2018, כאשר ממוצע זמני ההמתנה במרכזי שירות הלקוחות התקצר לכ-9 דקות. כך גם השתפר ממוצע זמן ההמתנה במוקד הטלפוני, העומד היום, על כדקה ו-15 שניות בלבד. בתחום הדיגיטל, קיימות התפתחות וצמיחה מתמדת; כך למשל, אפליקציית MAST של התאגיד מספקת מגוון רחב של שירותים לתושב בגישה מרחוק וללא צורך בהגעה למרכזי השירות. אתר האינטרנט של "מי שבע", האפליקציה, עמוד ה"פייסבוק" והניוזלטר של  התאגיד מנגישים את השירותים והמידע החיוניים לתושב, בצורה נוחה ויעילה.

כמו כן, בשנה שעברה, התמודד "מי שבע" עם כ-2,967 סתימות ביוב וכ-2,079 פיצוצי מים. כ-23 מיליון שקלים מתוך כ-50 מיליון השקלים שהושקעו בשדרוג ובפיתוח תשתיות מים וביוב, הופנו לשיקום ושדרוג תשתיות בשכונות הוותיקות, כאשר יתר הכספים מועברים לפיתוח תשתיות מים וביוב והחלפות מדי מים לתושבים. ב-2019, ימשיך התאגיד להשקיע בפיתוח, שיקום ושדרוג של תשתיות המים והביוב בבאר שבע ואופקים.

טקס סיכום השנה | צילום: באדיבות "מי שבע"

מנכ"ל "מי שבע", מריו לובטקין: "התאגיד הינו גוף, האמון על הובלה אמינה ואיכותית של שירותי המים וסילוק השפכים בבאר שבע ובאופקים. גם ב-2018, פעלנו לייעול ושיפור תהליכי העבודה, לרווחת התושבים. חיזקנו את מערך השירות, והרחבנו את מגוון השירותים הדיגיטליים. העצמנו את הקשר עם התושבים, באמצעות מפגשים ציבוריים ואישיים ועוד. האיכות ותפישת השירות הן שמובילות, וימשיכו להוביל, את" תאגיד "מי שבע" ב"פעילותו גם בשנים הבאות. העובדים המצטיינים מהווים דוגמה ומופת לעמיתיהם, ומייצגים את ערכי התאגיד. הם שיובילו את" "מי שבע" להגשמת "חזונו, על הצד הטוב ביותר".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה