עסקים וכלכלה

דיוק אופטיקס ובוטיק מסגרת אחרת גאים להציג: קולקציית ג'יג'י ברצלונה לקיץ 2019

עסקים וכלכלה14 באפריל 2019    דקה אחת
0

דיוק אופטיקס, החברה המובילה בישראל לייבוא משקפיים, משיקה לרגל עונת הקיץ את מותג האופטיקה הבינלאומי ג'יג'י ברצלונה – מסגרות משקפיים בעיצוב אורבני, טרנדי ועם שיק ייחודי המשלב בתוכו את רוח התקופה יחד עם איכות החומרים הטובה ביותר בתחום

דיוק אופטיקס ובוטיק מסגרת אחרת גאים להציג: קולקציית ג'יג'י ברצלונה לקיץ 2019
צילום: יח"צ

הקולקציה המרהיבה תימכר באופן בלעדי ברשת הבוטיק "מסגרת אחרת", רשת חנויות משקפיים שונה וייחודית בנוף הישראלי ואף בעולם כולו.

אילן ביטן, מבעלי בוטיק "מסגרת אחרת" הוא יזם, אמן ואדריכל שבנה ותכנן את רשת החנויות בקונספט אוונגרדי חדשני המספק חוויית קניה בסטנדרט אירופאי, עם סטיילינג ייחודי לכל חנות, תחכום קוסמופוליטי ועיצוב פורץ דרך. השילוב בין הנועזות של החלל לקולקציות המשקפיים המדהימות שהוא מציג בנישות ומדפים מיוחדים, יוצר אמירה אופנתית שבלתי אפשרי להתעלם ממנה.

צילום: יח"צ

אירוע ההשקה הנוצץ של ג'יג'י ברצלונה ייערך בסניף באר שבע ויכלול מסיבת קוקטייל קלילה, פרזנטציות של אילן ביטן, בעלי בוטיק "מסגרת אחרת" ושל ארז כהן, הבעלים של דיוק אופטיקס וכן סיור מרתק בחנות בו יהיה ניתן להתוודע לחזון העיצובי והעסקי העומדים מאחורי "מסגרת אחרת".

ליין משקפי השמש של ג'יג'י ברצלונה עוצב בהשראת הצבעוניות התוססת והאורבנית ומציג קולקציית משקפי שמש טרנדיות עם מסגרות עדינות ועדשות בצבעים חמים: חום, אדום, סגול, אפור וכתום-שקיעה, המתכתבים עם האקלים הקיצי החמים. בנוסף ניתן למצוא מסגרות בעיצוב "משקפי טייסים" ואת ליין "המעבדה", המשלב שיק היפסטרי חתרני עם נוחות ללא פשרות, במסגרות נועזות עם לוק לא שגרתי המתאים לכל מי שמעוניין להפגין נוכחות בנוף העירוני העמוס.

צילום: יח"צ

ליין משקפי הראיה מציג מסגרות בחלקה העליון של העדשה בלבד ומסגרות העוטפות את העדשה כולה. ניתן למצוא בו דוגמאות מנומרות פראיות, המככבות בבירות האופנה מזה כבר כמה עונות, לצד מסגרות במראה אלגנטי ומתון המשחקות בשובבות עם הזרימה של קווי המסגרת ויוצרות מראה מיוחד במינו . כמו-כן, חובבי הוינטג' ימצאו בקולקציה מסגרות חתוליות הקורצות לשנות ה-50 העליזות, בגוונים משתנים הנעים בין לבן קלאסי לאדום חצוף.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה