עסקים וכלכלה

מותג הקוסמטיקה 'יפית אלימלך' משיק את הידרונק סרום

עסקים וכלכלה2 באפריל 2019    3 דקות
0

בעל פורמולה ייחודית המעניקה לחות וזוהר לשיפור נראה של סימני הגיל

מותג הקוסמטיקה 'יפית אלימלך' משיק את הידרונק סרום
צילום: יח"צ

אינטנסיב הידרונק – סרום עוצמתי שפותח להענקת מראה מלא נפח וחיוניות לשיפור מראה סימני הגיל.

הסרום מצליח להגיע לתוצאות מעולות בזכות המרכיבים הפעילים: חומצה היילרונית ממרכבים טבעיים, סקוואלן, קפריליק קפריק.

הוראות שימוש: יש למרוח כשתי טיפות ליצירת שכבה דקה על עור נקי ולעסות בתנועות מעגליות עד ספיגה מלאה. לשימוש יומיומי.

מחיר: 340 שקלים ל-30 מ"ל

את הסרום ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות מבית יפית אלימלך 03-6413214

התמצית – הסרום

סרום – מה הוא? יפית אלימלך בעלת מותג הקוסמטיקה יפית אלימלך: "סרום הנו תמצית מרוכזת של מגוון עשיר של חומרים פעילים בעלי מולקולה קטנה חומרים כמו ויטמינים, מינרלים צמחים, שמנים, אנזימים, תמציות צמחים, חלבוני חיטה  או חומצה הילרונית. בשל המולקולה הקטנה של החומרים, לסרום ישנה יכולת חדירה וספיגה טובה יותר לתוך שכבות העור התחתונות.

כיום יש סוגי סרום שונים המיועדים למטרות שונות, אך המשותף לכולם הוא שהנם על בסיס נוזל או ג'ל המורכבים ממולקולות קטנות מאוד, דבר המאפשר להחדיר במקביל מספר רב של מרכיבי טיפוח פעילים לעומק תאי העור ולהחזיר לעור את המרכיבים שאבדו לו.

תפקידו של הסרום הוא קריטי בהגנה על העור. בעשור האחרון, לאור הבנה עמוקה של מנגנוני העור, פותחו סרומים בעלי השפעה עמוקה ביותר. מומלץ לנצל את יתרונות גילויים אלו ולהשתמש בכמה שיותר תכשירים פעילים, בכדי להגן על העור ולמנוע את הזדקנותו בגיל צעיר.

הסרום מהווה בסיס טוב לספיגת קרם הלחות הנמרח מעליו מאחר ומעניק מעטה על העור שאוגר את הלחות לשכבות העמוקות יותר של העור, הוא מספק לעור הזנה מרוכזת והשימוש בו עשוי לעכב תהליכי הזדקנות בעור, לדחות הופעת קמטוטים ולבצע הבהרה של כתמי גיל או שמש בעור. תעשיית הקוסמטיקה השאילה את השם סרום מעולם הרפואה, בו הסרום הנו נסיוב המופק מדם ומשתמשים בתכונותיו לריפוי והגנה. הראשונים שנתנו לתכשירי הטיפוח את השם שאלו את התכונות הוויזואליות של החומר –  נוזל צמיגי שקוף.

טיפים לבחירת סרום:

  • אישה שרוצה למצק את עורה ולחדד את קווי המתאר של הפנים תשתמש בסרום ממצק.
  • לטיפול משקם וחיזוק עור רפוי ויבש קיים סרום משקם.
  • מי שסובלת מכתמי פיגמנטציה וגוון עור לא אחיד תבחר בסרום המכיל חומרי הבהרה.
  • לקבלת אפקט מתיחה ניתן להשתמש בליפטינג סרום.

כמו-כן קיים סרום המכיל מרכיבים המזכירים בפעולתם את הבוטוקס ומסייעים במילוי והחלקת הקמטים, סרום במרקם שמן המרכך את העור, סרום המיועד למריחה לפני השינה וסרומים המיועדים להגנה מפני נזקי השמש ולעור רגיש.

מאיזה גיל?

השימוש בסרום מתאים לגילאי 20 ומעלה, כשהרעיון הוא לתת לעור מרכיבים שיגנו עליו, יחזקו אותו וימנעו את הזדקנותו וכן ימנעו את השפעת פגעי האקלים על העור. אין ספק שמבחינת הרכיבים הקוסמטיים, זהו אחד התכשירים היעילים שקיימים עבור העור. לנשים מעל גיל 30 מומלץ להשתמש בסרום ספציפי לבוקר ובסרום ספציפי לערב, וזאת בנוסף לקרם יום וקרם לילה.

2 טיפים חשובים

  • חשוב שהסרום יכיל מרכיבים נוגדי חמצון שינטרלו את הרדיקלים החופשיים, חומרי הזנה, רכיבים טבעיים, תמציות צמחים ושמנים אתרים החודרים לעומק השכבות.
  •  נשים יכולות להשתמש בסרום מסוג אחד ובקרם מסוג אחר, ובכך ליהנות מיתרונות רבים מגוונים. אולם נשים המעוניינות באפקט אינטנסיבי ומיידי, כדאי להן לבנות סדרה תואמת של סרום ושל קרם. בדרך כלל לסרום יש ערך מוסף: הוא מעניק לעור הפנים שלנו אפקט מיידי של זוהר ומתיחה. אפקט ויזואלי בלבד הנוצר כתוצאה משימוש במרכיבי סיליקון ומרכיבי מתיחה. מרקמו של הסרום יכול לנוע מג'ל קליל מאוד לתחליב קליל מאוד, אך הוא אינו יכול להיות עשיר יותר מזה, שכן הוא אמור להיספג מיידית בעור.

האינפורמציה באדיבות יפית אלימלך, בעלת מותג הקוסמטיקה יפית אלימלך.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה