עסקים וכלכלה

ספידוג תורמת

עסקים וכלכלה14 בפברואר 2019    דקה אחת
0

הרשת המשווקת מזון וציוד לבעלי חיים ברחב הארץ, תרמה מאות ק"ג של מזון לעמותת יובל מנדלוביץ', המסייעת לכלבים אשר הופקרו והוגדרו כמסוכנים בבית חם ואוהב

ספידוג תורמת
צילום: אביב פרסום

רשת ספידוג, המשווקת מזון וציוד לבעלי חיים ברחבי הארץ, תרמה מאות ק"ג של מזון לעמותת י"ובל מנדלוביץ"', המסייעת לכלבים מסוכנים אשר נמצאים בהסגר. במסגרת התרומה אשר סופקה בפעימה אחת, יוכלו הכלבים להמשיך ולהתקיים בצורה מכובדת וראויה תחת תנאים אופטימליים.

רשת ספידוג, בבעלותו של איש העסקים אייל בן ארי, מונה 13 סניפים ברחבי הארץ ומשווקת מזון וציוד היקפי לבעלי חיים. הרשת כוללת נוסף לסניפיה השונים בפריסה ארצית, מרכז ארצי להזמנות מזון וציוד מגוון ואיכותי לחיות המחמד.

עמותת יובל מנדלוביץ', הנה מפעל חיים של אדם אחד, אשר הקים בית מחסה המונה כ-90 כלבים, המקדיש את כל כולו על מנת להציל, לשקם ולתת חיים טובים ומאושרים לכלבים שבלעדיו היו נותרים למות בייסורים, בקרבות, התעללויות, הזנחות ואם לא אלו, אז למוות וודאי בהסגרים. הוא בוחר לטפח את אותם כלבים שאף אחד אחר לא נותן להם סיכוי לחיות ומעניק להם בית חם ואוהב.

אייל בן ארי, מנכ"ל רשת ספידוג, ציין: "כחלק מפעילותנו השוטפת וצמיחתנו המתמידה בענף, אנו שמים משקל רב למתן סיוע ותרומה לקהילה לאורך כל שנות פעילותנו. אנו בוחרים על בסיס קבע עמותות העושות ימים כלילות לסייע לבעלי החיים ובתרומתנו אנו מוקירים להם תודה על הטוב שהם מפיצים".

עוד הוסיף בן ארי, "הבחירה בעמותת יובל מנדלוביץ', הייתה טבעית שכן הוא הגוף היחיד המתעקש ונותן תקווה לכלבים אלו אשר הופקרו ונתפסים לא פעם בקרב הציבור כמסוכנים, אלמלא מלחמתו והשקעתו הרבה היו מוצאים עצמם לא בין החיים. מנדלוביץ' תורם רבות  בעבודת קודש ועל כן, הסיוע לעמותתו מתבקש".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה