עסקים וכלכלה

אדום עולה: הפריחה בדרום – גם במקומות מקורים

עסקים וכלכלה4 בפברואר 2019    2 דקות
0

הפסטיבל הדרומי חוזר עם שפע ענק של פעילויות ואירועים בסימן הפריחה. בזמן שהפרחים מלבלבים בחוץ, גם מתחם המשחקים והאקסטרים החדש פאנקי מאנקי בארץ הפלאות, שנפתח בסמוך ליד מרדכי, מלא בציורי קיר של פרחים ברוח הסיפור הקלאסי ולוקח חלק בחגיגה עם מבצע מיוחד למגיעים עם חולצות אדומות – 20 אחוזי הנחה על הכניסה וכוס קפה מתנה להורים

אדום עולה: הפריחה בדרום – גם במקומות מקורים
פאנקי מאנקי, מתחם משחקים ואקסטרים בדרום | צילום: ויקטור דרור

פסטיבל דרום אדום חוזר בחודש פברואר עם מגוון ענק של אטרקציות וחוויות לכל המשפחה, מופעי מוזיקה, מסלולי טיולים, אירועים קולינריים, גלריות אמנות, סיורים מודרכים, פעילות אתגרית וספורטיבית ושווקים וירידים.

אם אחרי כל האירועים ברחבי הדרום ותחת כיפת השמיים, תרצו לבלות במקום מקורה בו הילדים יוכלו להוציא אנרגיות ולהשתולל כאוות נפשם, תוכלו לעבור בדרך במתחם המשחקים והאקסטרים הענק "פאנקי מאנקי בארץ הפלאות" שנפתח לאחרונה באשקלון. המתחם ייטול לראשונה חלק באירועים עם מבצע מיוחד במהלך 5 סופי השבוע של הפסטיבל (סופי השבוע שבין ה-31 בינואר ועד 2 במרץ). כל מי שיגיע עם חולצה אדומה יקבל 20% הנחה בכניסה ובנוסף ההורים יקבלו כוס קפה מתנה.

המתחם הענק שממוקם על כביש 4 בכניסה למבקיעים בסמוך ליד מרדכי, יוצא דופן בנוף – הן מבחינת הגודל (כ-1,400 מ"ר), הן בהשקעה (4.5 מיליון שקלים) והן מבחינת תמהיל האטרקציות המגוון. המתחם החדש, שעוצב ברוח קלאסיקת הילדים "אליס בארץ הפלאות", עם תפאורה מרשימה וציורי קיר ורצפה בעבודת יד, הותאם במיוחד לבילוי משפחתי, עם אזורים תחומים לפי גילאים כדי לוודא בטיחות מקסימלית של האורחים הצעירים ביותר, כניסה בחינם להורים, ואפילו בית קפה עם תפריט חלבי מגוון ופינות ישיבה מאובזרות.

צילום: ויקטור דרור

בין האטרקציות מהן יוכלו ליהנות הילדים ובני הנוער ניתן למצוא פארק טרמפולינות ענק (כ-500 מ"ר) עם מתקנים בסגנון "נינג'ה", קיר טיפוס חדשני בגובה שישה מטרים המציב מגוון אתגרים ורמות קושי, בריכת הכדורים הגדולה בישראל, אזור ארקייד בו קונסולות עם המשחקים האהובים ביותר, אומגות, גשרי חבלים ומגלשות, ואף מתחם שלם המוקדש לקטנטנים בלבד עם ג'ימבורי, מגדל טיפוס, ועשרות משחקים מעוררי מחשבה ודמיון.

כרטיס הכניסה לילדים, שעומד על 50 שקלים בלבד ו-35 שקלים לילדים מתחת לגיל שנתיים (40 שקלים ו-28 שקלים, בהתאמה – בהגעה עם חולצה אדומה), כולל את כל האטרקציות השונות במחיר אחד ומשתלם במיוחד. בנוסף אפשר לרכוש כרטיס נפרד למתחם קירות הטיפוס החדישים בתוספת של 25 שקלים למשך 60 דקות. הכרטיס תקף ליום שלם כך שניתן לצאת להפסקת צהריים באחת המסעדות שבאזור, או לחלופין לשופינג ספונטני, ולאחר מכן לחזור לעוד שעות של הוצאת אנרגיות.

פאנקי מאנקי, כביש 4 בכניסה למבקיעים, סמוך ליד מרדכי.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת
0

הושק ביה"ס לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש

TCB - SCHOOL OF DESIGN, בית הספר לעיצוב של המכללה הטכנולוגית, החל באחרונה לפעול בסימן 70 שנות פעילות שמציינת המכללה בבאר שבע

עסקים וכלכלה3 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה