עסקים וכלכלה

"בום" מתרחבת

עסקים וכלכלה3 בפברואר 2019    דקה אחת
0

אחרי באר-שבע ורחובות אלי להב פותח סניף שלישי של "בום" ברמלוד

"בום" מתרחבת
אלי להב צילום: יח"צ

היזם ואיש העסקים אלי להב שחזר לפני כחצי שנה בסערה לבאר-שבע כאשר פתח את הסניף הראשון של רשת הצרכנות הזולה "בום" – ממשיך להתרחב.

אחרי שלפני כחודשיים פתח את הסניף השני של "בום" ברחובות שזוכה גם הוא להצלחה רבה, חתם אלי להב בשבוע שעבר על הסכם לפתיחת הסניף השלישי של הרשת במתחם העסקים ברמלוד. נראה שבקרוב נשמע על סניפים נוספים של רשת "בום" בערים נוספות ברחבי הארץ.

כזכור, לפני כחצי שנה, פתח אלי להב במתחם מגדלי הרכבת בבאר שבע את החנות הראשונה ברשת "בום". החנות המשתרעת על 2500 מ"ר צמוד לתחנת הרכבת והתחנה המרכזית של באר-שבע הפכה עד מהרה לסיפור הצלחה. רבים מתושבי באר-שבע והאזור החליטו לבוא ולבדוק את ההבטחה של להב כי החנות תציע מוצרים במחירים הכי זולים בארץ – ולא התאכזבו.

אלי להב: "אני שמח שהציבור הבאר-שבעי והדרומי מצביעים ברגליים ומגיעים במספרים הולכים וגדלים לבצע רכישות ב'בום' באר-שבע. הם יודעים שלא צריך לנסוע לסין או להזמין ברשת מסין. כי סין זה כאן".

גם הסניף השני שפתח בקניון עופר ברחובות זוכה להצלחה רבה ומושך אלפי קונים מאזור המרכז.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת
0

הושק ביה"ס לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש

TCB - SCHOOL OF DESIGN, בית הספר לעיצוב של המכללה הטכנולוגית, החל באחרונה לפעול בסימן 70 שנות פעילות שמציינת המכללה בבאר שבע

עסקים וכלכלה3 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה