עסקים וכלכלה

בא לבאר שבע מרכול חדש

עסקים וכלכלה18 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

רשת "סלאח דבאח ובניו" מהצפון מסתערת על בירת הנגב, ותקים בעיר מרכול ענק, בהשקעה חסרת תקדים של 30 מיליון שקלים

בא לבאר שבע מרכול חדש
צילום: יח"צ

דחפורי הבנייה עובדים שעות נוספות לקראת הפתיחה של מרכז קניות גדול ביותר, שיוקם בקומפלקס ייעודי בבאר שבע, בו מצוי סניף "איקאה. ל"שבע" נמסר, שהמרכז ייחנך באמצע 2019, ויהיה הסניף ה-4 במספר של רשת המרכולים הצפונית "סלאח דבאח ובניו". הסניף ישתרע על פני 7,000 מ"ר (28 קופות ו-300 עובדים), והושקעו בו כ-30 מיליון שקלים.

"היתרון הגדול בסניף החדש הוא דווקא במחלקות השונות הייחודיות, שיסופקו בידי חברת 'דבאח' עצמה ובכך יעניקו, לצד מבחר גדול ואיכות, מוצרים במחירים ללא תחרות, בהן מחלקת בשר גדולה מהקיים היום בענף ובה שפע של בשרים טריים מדי יום ונתחים מיוחדים שקשה למצוא בכל מקום", אומר סלאח דבאח, מבעלי הרשת.

סלאח | צילום: יח"צ

כמו כן, תפעל בסניף החדש מחלקת בית קלייה, שתספק פולי קפה קולומביאני טרי ואיכותי בטעמים שונים שיהיו מותאמים להעדפותיו של הלקוח, וכן קלייה של כל סוגי הפיצוחים והגרעינים בטריות חסרת תקדים כל יום, זאת לצד המחלקות הרגילות בהן מחלקת אפייה גדולה ומושקעת, מחלקת דגים, גלידריה ותנור פיצה שיובא במיוחד מאיטליה.

הסניף יהיה פתוח 6 ימים בשבוע ובמקום קיימת חנייה חינם. לדברי דבאח, "מדובר בסניף 4 במספר, עם שאיפה תוך זמן קצר לזלוג למרכז ולצפון עם סניפים נוספים. היתרון שלנו הוא במחירים התחרותיים, במוצרים האיכותיים במחלקות הטריות כגון הבשר והקלייה שאין להן מתחרים בשוק וגולת הכותרת בחוויית קנייה בסטנדרטים בינלאומיים".

והוא מסכם, שהייחודיות של הרשת היא הפנייה לכל השפות ולכל הדתות בארץ: "אנו חוגגים חנוכה לצד חג המולד, ראש השנה לצד חג הקרבן, ואנחנו יודעים להציע מוצרים המותאמים לקהילות המגוונות של הדרום".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה