עסקים וכלכלה

באר שבע טאצ' – פרויקט הנדל"ן הכי טוב שתאחלו לעצמכם

עסקים וכלכלה16 בדצמבר 2018    דקה אחת
1

באר שבע טאצ' ימנה 800 יחידות דיור בתמהיל מגוון של שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים וכן שטח מסחרי בהיקף של כ- 4000 מ"ר - סה"כ 31 בניינים בני 3 עד 8 קומות, המפוזרים ברחבי השכונה. מדובר בפרויקט האיכותי ביותר שנבנה בעיר, המציע עיצוב פנים מרהיב של מושיק גלאמין וסטנדרט של בנייה כמו בגוש דן

באר שבע טאצ' – פרויקט הנדל"ן הכי טוב שתאחלו לעצמכם
הדמיה: ALLIN

בימים אלה נפתח משרד המכירות מול השכונה ליד מתחם איקאה שמציע מחירי פריסייל לראשונים שיודעים לזהות את ההזדמנות. החברה הקימה לשם כך את מודל השכונה בעלות של 300 אלף שקלים.

פריסייל אמיתי – דירות החל ממיליון שקלים
במסגרת הפריסייל מציעים בפרויקט באר שבע טאצ' תמצאו דירות 3 חדרים החל ממיליון; דירות 4 חדרים בין 1,180 – 1,210 מיליון (יש עשרות דירות); ודירות  5 חדרים ב- 1,280 מיליון שקלים. היזמים מבטיחים כי מדובר במחירים הנמוכים ב- 100-120 אלף שקלים ממחירי דירות דומות מקבלן הנמכרות בימים אלה בבאר שבע.

מדובר בפרויקט ייחודי במינו בישראל, מאחר שתכנון הפרויקט פונקציונלי ויהיו בו מעל 100 טיפוסי דירה. יש מגוון דירות 3/4/5/6 חד׳, דירות מיני פנט' ופנט' וכן דירות מיוחדות כמו דופלקסים בבניינים נמוכים, דופלקס עם כניסה נפרדת – גינה וקומה ראשונה כמו וילה פרטית (כניסה פרטית מהבניין).
בניגוד למגמה החדשה במרכז – הדירות ב-באר שבע טאצ' מרווחות ותהיינה עם 2/3 כיווני אוויר, ונוף פתוח. בכל בניין תהיה משחקיית ילדים בחדרי הדיירים, מחסן ושתי חניות לרוב הדירות בחניון תת קרקעי והמפרט יהיה גבוה (אריחים 80/80 תריסים חשמליים, אסלות סמויות תלויות ועוד).

בנוסף, מציעים בפרויקט תנאי תשלום נוחים של 80/20 וכן יועץ משכנתאות וליווי בנקאי. המשמעות היא שהרוכשים משלמים 20% מערך הדירה בעת הרכישה ואת היתרה בסוף הבניה.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • יוסי
    דירת 3 חדרים

    שלום מעוניין בדירת 3 חדריםמקבלן