עסקים וכלכלה

פסטיבל צלילי יוון – מסורת שהולכת ומשתבחת

עסקים וכלכלה2 בדצמבר 2018    3 דקות
0

צלילי הבוזוקי נשמעים מרחוק וריח האוזו כבר מתחיל לעלות בנחיריים...זה בדיוק הסימן שפסטיבל צלילי יוון מתקרב אלינו בצעדי ענק

פסטיבל צלילי יוון – מסורת שהולכת ומשתבחת
קבלת פנים עם רינה הרמלין | צילום: שי נוה

למי שלא מכיר, מדובר במסורת חגיגית, המתקיימת כבר למעלה מעשור, בניצוחה של האחת והיחידה – רינה הרמלין, מנהלת נירוונה תיירות ונופש בארץ ובחו"ל, מבית תלמה. גם אם אתם נמנים עם בלייני הפסטיבל הקבועים, ההפקה הגרנדיוזית שמתוכננת השנה – הולכת להפתיע גם אתכם.

כמו בכל שנה, גם הפעם הפסטיבל יתקיים באילת, בין התאריכים 31.1-2.2.19 ולכם יש הזדמנות פז לחוות את האווירה המסחררת של יוון, מבלי בכלל לצאת מהארץ. על התוכן האמנותי של הפסטיבל, אמונים סוללה של אמנים וזמרים מובילים מהשורה הראשונה, שהולכים לעשות לכם הרבה מאוד שמח. אז תכינו את עצמכם לסופ"ש של שכרון חושים – חוויה מענגת לגוף ולנפש.

אז מה מצפה לכם?

כמיטב המסורת היוונית, בכל יום צפויה לכם חגיגה אחרת. הפסטיבל יתחיל ביום חמישי (31.1.19) עם קבלת פנים ססגונית לאורחים וייפתח בערב טברנה עם המופע של מוטיס ולהקתו, שידאגו לחמם אתכם היטב לקראת המופע המלא והמרכזי (מעל שעתיים) של ענקית הזמר היווני, המלכה הבלתי מעורערת – גליקריה, שתארח את וסיליס פרודרומו מיוון, בליווי 10 נגנים.

למחרת, ביום שישי (1.2.19), נפתח בצהרי היום בקבלת שבת עם אלי זילברמן ושדרני רדיו יאסו, סיפורים מעניינים בכחול יוון וכמובן שירים ונוסטלגיה עם להקת טברנה! בערב מצפה לכם חגיגה נוספת עם הזמרת תמי אל, שתדאג לעלות לכם את האנרגיות לשיא לקראת המופע המרכזי של יום שישי בערב – עליו ינצח אסי יחיאל, בליווי אסנת זנו ולהקתו בת 6 נגנים.

שמח כבר אמרנו? וזה עוד לא הכל.

ביום שבת בבוקר הכינו לכם הרצאה הומוריסטית של ציון הדרי שתגרום לכם להתפקע מצחוק. לאחר המופעים וכמיטב המסורת בפסטיבל צלילי יוון, מוזמנים האורחים למסיבת ריקודים עד השעות הקטנות של הלילה. ממשיכים לנגן עד שנגמר לכם הכח. המסיבה תכלול ממיטב המוזיקה, השתייה והאוכל, בהתאם לרוח המסיבה – יוון אצלנו באילת הקטנה.

תפריט האוכל שיוגש בסופ"ש של הפסטיבל יהיה בסגנון יווני ים-תיכוני. השתייה והנשנושים – אוזו, מזטים ועוד – יוגשו לשולחנות כחלק מהפינוקים הכלולים בחבילה. האירוח כולו יהיה ברמה המוקפדת והגבוהה ביותר, כולל הגשה בכלי זכוכית וחרסינה שבירים, בתקווה שהסטים כולם יישארו שלמים, גם אחרי הריקודים והשתייה.

רינה הרמלין מפיקת הפסטיבל: "השנה החלטנו לקחת את הפסטיבל לגבהים חדשים – שלושה מלונות, עם אמנים מהשורה הראשונה ושלל הפתעות מפנקות. זו הזדמנות מצוינת להנות בישראל מפסטיבל יווני ברמה הגבוהה ביותר, עם מלכי המוזיקה היוונית בישראל ועם אירוח ברמה גבוהה, כזה שיגרום לכם להרגיש כאילו האמת הגעתם ליוון. מדובר באירוע קונספט שהושקעו בו מחשבה, תפריט מיוחד ומיטב הרפרטואר של המוזיקה היוונית בישראל".

רינה הרמלין | צילום: יח"צ

אורחי הפסטיבל ישוכנו בשלושה מלונות – מלון ליאונרדו קלאב המחודש – המלון המרכזי בו גם ייערך הפסטיבל, מלון לאונרדו פריויליג' ומלון רויאל ריזורט (צ'ק אין בחמישי בצהריים (31.1.19), צ'ק אאוט במוצ"ש (ה-2.2.19).

החבילה שמציעה נירוונה תיירות, כוללת 2 לילות ושלושה ימים בקונספט הכל כלול – המופעים, האוכל, השתייה ושאר הפינוקים שבמלון. אפשר להוסיף לחבילה גם טיסות – בתיאום עם הסוכן. את החבילה ניתן להשיג במחירים אטרקטיביים במיוחד.

אז אם אתם אוהבים ליהנות, לרקוד ולעשות הרבה שמח – אסור לכם לפספס את האיוונט הכי מדובר של השנה.

ההנאה מובטחת.

לפרטים נוספים על פסטיבל צלילי יוון ולהזמנת כרטיסים חייגו:
 נירוונה תיירות – סניף האוניברסיטה – 08-6890888
נירוונה תיירות – סניף לאונרדו – 08-9109200
רינה הרמלין –  050-4496210

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה